قابلیت رمزگذاری سرتاسری به سرویس پیام‌رسان لاین افزوده شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سرویس‌های ‌پیام‌رسان چندپلتفرمی به تدریج رمزگذاری سرتاسری را به ویژگی‌های سرویس‌های‌شان اضافه می‌کنند. یکی از دلایل افزوده شدن تدریجی این قابلیت احساس نیاز بیشتر کاربران به استفاده از سرویس‌هایی است که حفاظت و امنیت بیشتری برای کاربران فراهم می‌کنند. سرویس لاین که سرویس پیام‌رسان بزرگی است و در بسیاری از بخش‌های جهان فعالیت دارد و کاربرانی بسیاری هم دارد این ویژگی را به سرویس‌اش افزوده است.

لاین در یک پست رسمی وبلاگش این موضوع را تایید کرده که رمزگذاری سرتاسری به عنوان پیش‌فرض به تنظیمات همه کاربران افزوده شده است. این قابلیت در سرویس‌های رقیب لاین مثل وایبر و واتس‌اپ در گذشته به شکل پیش‌فرض وجود داشت.

افزوده شدن این قابلیت به این معنی است که کسانی که در گذشته از قابلیت Hidden Chat استفاده می‌کردند حتی در یک چت معمولی هم دیگر لازم نیست نگران مسائل امنیتی باشند و به این شکل سرویس لاین دیگر قابلیت Hidden Chat نخواهد داشت.

اگر شما هم از کاربران سرویس پیام‌رسان لاین هستید بد نیست مطمئن شوید که اپلیکیشن‌تان را به آخرین نسخه به روزرسانی کرده‌اید یا نه. با این بروزرسانی شما هم از قابلیت رمزگذاری سرتاسری پیام‌رسان لاین بهره‌مند خواهید شد.

‌‌

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه