قاضی دادگاه هم از دعوای حقوقی اپل و سامسونگ خسته است

۸ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند روز پیش دادگاهی در ایالات متحده آمریکا در زمینه دعوای حقوقی اپل و سامسونگ حکم تجدیدنظر صادر کرد و قرار است این پرونده مجددا به دادگاهی در کالیفرنیا بازگردانده شود. ماجرای این پرونده که مدتی است اپل و سامسونگ را درگیر کرده مربوط به شکایت اپل از شرکت سامسونگ در حوزه اسناد ثبت اختراع و درخواست غرامت یک میلیارد دلاری است. سامسونگ که محکوم به پرداخت غرامت شده بود در واکنش به این حکم سعی کرد میزان آن را کاهش دهد و سال گذشته موفق شد این رقم را از یک میلیارد دلار به ۳۳۹ میلیون دلار برساند. این مبلغ سال پیش به اپل پرداخت شد اما براساس حکم دیوان عالی خسارت صرفا باید در زمینه بخشی از هر گوشی پرداخت شود که با استفاده از اسناد ثبت اختراع اپل تولید شده و لازم نیست مبلغی از رقم فروش کل گوشی پرداخت شود.

این حکم باعث شده سامسونگ دوباره پرونده را به جریان بیندازد بلکه بتواند میزان خسارت را باز هم کمتر کند. این دادگاه در ماه اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و قاضی آن هم Lucy Koh خواهد بود.

این حکم باعث شده سامسونگ دوباره پرونده را به جریان بیندازد بلکه بتواند میزان خسارت را باز هم کمتر کند. این دادگاه در ماه اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود و قاضی آن هم Lucy Koh خواهد بود. این هشتمین سالی است که این پرونده ادامه دارد و طبق اظهارنظرهای قاضی می‌دانیم که او واقعا از این پرونده خسته است. Koh گفته ترجیح می‌دهد تا زمان بازنشستگی مشغول این پرونده نباشد و بلاخره شاهد پایان این پرونده باشد.

‌‌

منبع: Phone Arena


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه