قرعه‌کشی آلبوم جدید همایون شجریان با امضا ویژه‌ی مشتریان باشگاه دیجی‌کالا؛ نام برندگان اضافه شد

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

آلبوم «افسانه‌ی چشم‌هایت» کار مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی بتازگی رونمایی شده است. آلبومی که هواداران موسیقی سنتی مدت‌هاست چشم انتظارش هستند. خبر این آلبوم از سال ۱۳۹۳ پخش شده بود. تولید آن چند سال به طول انجامید و آهنگسازی‌اش را مهیار علیزاده برعهده دارد که پیش از این آلبوم معروف «حریق خزان» و قطعه‌ی موفق و پرطرفدار «ارغوان» را با علیرضا قربانی ساخته بود. این اولین همکاری مشترک این دو خواننده‌ی پرطرفدار موسیقی سنتی است.

دیجی‌کالا به همین مناسبت هدیه‌ی ویژه‌ای برای اعضای باشگاه مشتریان دیجی‌کالا (دیجی کلاب) تدارک دیده است. پس اگر دوست دارید جزو اولین کسانی باشید که این آلبوم را می‌شنوید و علاوه بر آن می‌خواهید نسخه‌ی فیزیکی امضا شده‌ی آن توسط صاحبان اثر یعنی همایون شجریان و علیرضا قربانی را به یادگار داشته باشید، با ادامه ی این مطلب همراه شوید.

از آن جایی که فقط ۵۰ آلبوم امضا شده داریم، تصمیم گرفتیم که میان مشتریان باشگاه دیجی‌کالا قرعه‌کشی انجام دهیم و ۵۰ نفر به قید قرعه نسخه‌ی ویژه‌ی آلبوم «افسانه‌ی چشم‌هایت» با امضای شجریان و قربانی را برنده شوند.

برای شرکت در این قرعه‌کشی لازم است از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ آبان‌ماه ۹۸ به صفحه قرعه کشی باشگاه مشتریان دیجی کالا مراجعه کنید. به ازای خرج هر ۱۰ امتیاز می‌توانید یک بلیت قرعه‌کشی دریافت کنید؛ طبعا هر چه امتیاز بیشتری خرج کنید بلیت‌های قرعه‌کشی بیشتری دریافت می‌کنید و شانس‌تان برای برنده شدن بیشتر خواهد شد.

لازم به توضیح است که با خرید بلیت در بازه‌ی زمانی ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه، علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی آلبوم «افسانه‌ی چشم‌هایت» در قرعه‌کشی پاییز دیجی‌کلاب هم شرکت خواهید کرد.

قرعه‌کشی ۵۰ آلبوم امضا شده‌ی «افسانه‌ی چشم‌هایت» به صورت سیستمی مورخ ۲۵ آبان ماه ۹۸ برگزار می‌شود و نتایج آن ذیل همین خبر درج و جوایز بین برندگان توزیع می‌شود.

اگر هنوز عضو دیجی‌کلاب نشده‌اید می‌توانید همین حالا با حساب کابری دیجی کالایی خود به صفحه دیجی‌کلاب وارد شوید تا بتوانید در قرعه‌کشی ۵۰ آلبوم امضا شده همایون شجریان و علیرضا قربانی شرکت کنید.

بخشی از قطعات آلبوم «افسانه‌ی چشم‌هایت» بر روی اشعاری از نیما یوشیج تالیف شده و بخش دیگر نیز بر روی سروده‌هایی از شاعران معاصر از جمله احمد شاملو، محمدرضا شفیعی کدکنی، محمدعلی بهمنی، سیمین بهبهانی و علیرضا کلیایی تولید شده است.

این مجموعه که تازه‌ترین تیزر تبلیغاتی آن نیز به کارگردانی رامین حیدری فاروقی و بازی محسن حسینی منتشر شده، شامل ۱۰ آهنگ در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است.

این آلبوم به خصوص در روزهای اخیر با اولین موزیک ویدیویی که از آن منتشر شده حاشیه‌های جدیدی داشته است. برای دوستداران موسیقی سنتی هم همایون شجریان و هم علیرضا قربانی اسم‌های محبوبی هستند که با صدای درجه یک‌شان و وسواس‌شان در تولید آلبوم همیشه کارهایشان مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

به روز رسانی

روز شنبه بیست و پنجم آبان ماه قرعه‌کشی به صورت سیستمی برگزار شد و پنجاه نفر به قید قرعه انتخاب شدند که نام کامل برندگان را در زیر می‌توانید بخوانید:

No. Name Ticket
۱ بهنام امینی XLMAT
۲ مسعود اشرفی CMSUC
۳ امیر حسین اژدری BLPDR
۴ احمد فزونی NGFCO
۵ قاسم چلبی TKKXVI
۶ امیر فرهمند DDBOQI
۷ حمید ارباب زاده EQFHFI
۸ محسن مومن پور KCRGT
۹ ریحانه عزت پناه MAJNC
۱۰ سیده مهسا نقرگی GRUSS
۱۱ پوریا صدری LNSMB
۱۲ داوود ایرازی CCRLC
۱۳ هادی علی نیا TIPWB
۱۴ مرتضی همتی VOHUY
۱۵ امیر حریری DWMWL
۱۶ سارا دلخوش جلالی JEDEN
۱۷ سعید غفوری بارجینی WGTWW
۱۸ مجید کارگذار ILDCF
۱۹ کوروش رحمانی YSRAC
۲۰ محمد حسام GHLBCI
۲۱ کامران یزدانی دماوندی TOANC
۲۲ مجید فوقانی XBEXR
۲۳ معزز ارجمندی XLWWW
۲۴ بهزاد خیر خواهان CULNW
۲۵ ابوالفضل رمضان دوست VSISR
۲۶ حسین روار RFLNH
۲۷ احسان علی پور LRWHR
۲۸ الهه نقدی EDRXO
۲۹ مرتضی دهقان GMNJN
۳۰ حسین دالوند OESGV
۳۱ فلورا حاجی کنی WPFIU
۳۲ مجتبی حاتمی QZGXT
۳۳ سحر امان خواه دیزج تکیه OBYJH
۳۴ بهجت جعفریان FSQFB
۳۵ زلیخا نوروزی نسب BKTFT
۳۶ محمد عبدالملکی DWATF
۳۷ امیر فراهانی LVPQB
۳۸ رضا عطایی فرد HXPAR
۳۹ مهدی حیدری EZRXO
۴۰ مهدی آذری PZPHH
۴۱ روشنک ذبیح الهی ETXZA
۴۲ فاطمه زواری ZKOGK
۴۳ مصطفی دهقان ALZVV
۴۴ امیر همایون اسکندری HVSGU
۴۵ رضا زاهد پاشا ZWWZT
۴۶ امیرحسین نصیری NSOKC
۴۷ نیما رعیت MSXNS
۴۸ سحر ابراهیم نژاد PBCKB
۴۹ امیر فیوضی یوسفی YKGOO
۵۰ علی رضا خسروآبادی QYDWC

بیشتر بخوانید:
جوایز قرعه‌کشی تابستانه دیجی‌کلاب

دیدگاه شما

۳۳ دیدگاه
  1. مجید

    امکان خرید مطمئن وبدون دردسر
    مخصوصا در حال حاضر

  2. حمید ارباب زاده

    سلام
    منم جزو برندگان بودم، آلبوم رو میفروشم هر کی خواست پیام بده: ۰۹۳۸۲۸۰۵۹۳۶

  3. مژگان

    کی میفروشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه