قوی‌ترین مینی PC جهان در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ (Computex 2016) فردا ۱۱ خرداد در شهر تایپه پایتخت کشور تایوان برگزار می‌شود و در آن جدیدترین دستاوردهای تکنولوژیک در حوزه کامپیوتر و وسایل الکترونیکی مرتبط با آن به نمایش در خواهند آمد.

شرکت Zotac که در حوزه تولید کامپیوترهای شخصی کوچک یا دستگاه‌های مینی PC‌ فعال است هم قصد دارد در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از مدل‌های جدید سری Zbox رونمایی کند. این شرکت چینی جزییاتی درباره مینی PC های‌اش که کارکردشان به شکل تخصصی از کار با واقعیت مجازی تا انجام امور دفتری متنوع‌اند منتشر کرده.

مدل Zotac Magnus EN980 مدلی است که به عنوان قوی‌ترین مینی PC موجود شناخته می‌شود. ویژگی‌های این مدل به شکلی است که قابلیت اجرای محتوای واقعیت مجازی را دارد. پردازنده مرکزی نسل ششمی Skylake اینتل و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 980 در کنار سیستم‌های حرارتی شرکت Zotac این دستگاه‌ را قدرتمندتر از همیشه کرده.

این سیستم از راه حل شرکت Zotac برای امکان اجرای محتوای واقعیت مجازی در حال حرکت هم بهره می‌برد. اگر از خوانندگان دیجی‌کالا مگ باشید حتما در روزهای گذشته خبردار شده‌اید که چند شرکت دیگر هم به فکر ساخت کامپیوترهای قابل حمل برای اجرای در حال حرکت محتوای واقعیت مجازی افتاده‌اند. Zotac هم یکی از این شرکت‌ها است و مینی PC جدید این شرکت با قابلیت اجرای محتوای واقعیت مجازی در یک کوله پشتی قرار می‌گیرد که می‌توان با آن حرکت کرد و در دنیای واقعیت مجازی به پیش رفت.

وضعیت سری‌های M و C مینی PC های Zbox این شرکت هم بهبود یافته‌اند. هر دوی این سری‌ها از پردازنده نسل ششمی Skylake و سیستم پیشرفته‌تر حرارتی برای پشتیبانی از پردازنده‌های مرکزی بهره می‌برند.

Zbox های سری P این شرکت هم می‌توانند از نمایشگرهای دوگانه HD پشتیبانی کنند. مدل PI330 این سری به پردازنده Cherry Trail شرکت اینتل مجهز است و درگاه های HDMI و DisplayPort دارد. باید تا آغاز نمایشگاه کامپیوتکس امسال منتظر ماند و خبرهای دقیق‌تر درباره این شرکت و بسیاری از شرکت‌های دیگر فعال در حوزه تکنولوژی را از نزدیک دنبال کرد.

‌‌‌

منبع: DigitalTrends

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه