قیمت و اطلاعات بیشتری از گوگل پیکسل ۳a فاش شد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیکسل 3a

ساعاتی قبل، تصاویر جدیدی از بسته‌بندی گوگل پیکسل ۳a منتشر شده که به‌صورت غیر مستقیم وجود رنگ ارغوانی و چند موضوع دیگر را تایید می‌کند. Brandon Lee که در کانال یوتیوبش به نام This is Tech Today ویدیوهای مربوط به تکنولوژی را منتشر می‌کند، گزارش داده که پیکسل ۳a در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌شود. بسته‌بندی آن هم تا حدی یادآور بسته‌بندی گوشی‌های پیکسل ۳ است. در کنار این موضوع، بر اساس تصویری که از بخش کناری بسته‌بندی منتشر شده، می‌توانیم بگوییم که اندازه نمایشگر این گوشی ۵.۶ اینچ خواهد بود.

هفته گذشته هم تصاویر رندری از پیکسل ۳a منتشر شد که این گوشی را با بدنه ارغوانی روشن و دکمه پاور زرد رنگ نشان می‌داد. از لحاظ قیمت هم، Brandon Lee می‌گوید پیکسل ۳a با قیمت ۳۹۹ دلاری و مدل XL آن هم با قیمت ۴۷۹ دلاری روانه‌ی بازار می‌شوند. اگر گوگل توانسته باشد دوربین حرفه‌ای را در این گوشی‌ها تعبیه کند، احتمالا می‌توانند نظر کاربران بسیاری را-به‌خصوص در کشورهایی با قدرت مالی کمتر-جلب کنند.

پیکسل 3a

طبق گزارش‌های منتشر شده، این گوشی‌ها از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند ولی از آنجایی که مدل‌های پرچم‌دار این گوشی‌ها هم مبتنی بر ۴ گیگابایت حافظه رم هستند، احتمال ارائه‌ی ۳ گیگابایت رم هم وجود دارد. در هر صورت گوشی‌های پیکسل ۳a‌ و پیکسل ۳a ایکس‌ال ۵ روز دیگر در تاریخ ۷ مه در کنفرانس گوگل I/O معرفی خواهد شد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه