قیمت ایکس‌باکس وان تا ۲۴۹ دلار کاهش پیدا کرد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید باورتان نشود، اما مایکروسافت باز هم قیمت ایکس‌باکس وان را کاهش داده است. در حالی که این شرکت به تازگی خبر از کاهش قیمت ایکس‌باکس وان به ۲۷۹ دلار داده بود، این شرکت قیمت کنسول نسل هشتمی‌اش را به ۲۴۹ دلار رسانده است.

کاهش قیمت کنسول مایکروسافت، به دلیل عرضه‌ی مدلی جدید از این کنسول است.

ایکس‌باکس وان در ابتدا با قیمت ۵۰۰ دلار و به همراه حسگر حرکتی کینکت عرضه می‌شد، اما این شرکت برای رقابت با سونی، قیمت کنسول را به ۴۰۰ دلار کاهش داد و تمام و کمال هم بی‌خیال حسگر حرکتی کینکت شد. با این حال، این موضوع هم روی فروش ایکس‌باکس وان تاثیر زیادی نداشت و مایکروسافت قیمت کنسول‌اش را به ۳۴۹ دلار کاهش داد؛ طوری که در حال حاضر، مایکروسافت با فروش کنسول ایکس‌باکس وان با قیمت ۲۴۹ دلار، روی هر کنسول ضرر می‌دهد.

Gears-of-War-4-Xbox-One-S-Limited-Edition

کاهش قیمت کنسول مایکروسافت، به دلیل عرضه‌ی مدلی جدید از این کنسول است. مایکروسافت می‌خواهد به زودی فروش مدل جدید کنسول‌اش که Xbox One S نام دارد را شروع کند و به همین دلیل، قصد دارد تا با کاهش قیمت، انبارهای‌اش را از مدل فعلی ایکس‌باکس وان خالی کند.

پس از اینکه مدل‌های فعلی ایکس‌باکس وان تمام شدند، قیمت این کنسول باز هم به همان ۳۹۹ دلار باز خواهد گشت. کنسول Xbox One S قرار است با سه قیمت متفاوت ۳۹۹ دلار، ۳۴۹ دلار و ۲۹۹ دلار به فروش برسد؛ این سه قیمت به ترتیب مربوط به مدل‌های ۲ ترابایتی، یک ترابایتی و ۵۰۰ گیگابایتی کنسول Xbox One S هستند.

منبع: VG247

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. محمد روشندل

    اقا ببخشید ۴kتو مانیتور۱۰۸۰pباز می کنه خواهشا جواب بدید

  2. MD

    عاقبت سهل انگاری در سخت افزار ضعیف اکس باکس وان همین میشه.
    اکس وان تو خیلی از بازی ها تا مرز رزولوشن کمتر از HD که همون ۷۲۰p هست سقوط داشته بعد خیلی ها میگن که چرا PS Neo و XBox Scorpio معرفی شدن.
    اشتباه محاسباتی هر دو شرکت به این روز انداخته شون!
    مهم نیست تاوانش رو مشتریا میدن.

    1. سبحان

      عالی گفتی احسنت

  3. ali

    خب پس چرا قیمتش تو ایران تغییری نکرده؟؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه