قیمت جدید محصولات BMW در ایران اعلام شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
قیمت بی ام و
در جدیدترین قیمت بی ام و سری ۵ و سری ۷ شاهد افزایش قیمت حداقل ۱۰۰ میلیون تومانی هستیم.

پرشیاخودرو سرانجام قیمت ب‌ام‌و سری ۵ و سری ۷ را اعلام کرد. با توجه به قیمت‌های جدید، محصولات این شرکت بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان نسبت به فروردین امسال گران شده‌اند. در سایت پرشیاخودرو، قیمت جدید محصولات بی‌ام‌و اعلام شده است.

در تماسی که با پرشیاخودرو داشتیم، موجودی محصولات سری ۷ جدید تمام شد و تنها چند دستگاه سری ۵ در رنگ آبی موجود مانده بود. به نظر می‌رسد استقبال مردم از خرید محصولات ب‌امو زیاد بوده و مشتریان پس از مدت‌ها انتظار، پس از موجود شدن خودروهای جدید ب‌ام‌و اقدام به خرید کرده‌اند.

ب‌ام‌و سری ۵ مدل ۲۰۱۷ در چهار تیپ مختلف پریمیر اسپرت (Premier Sport)، چمپین (Champion)، پرستیژ (Prestige) و ویژن اسپرت (Vision Sport) عرضه می‌شوند. در ادامه می‌توانید فهرست قیمت خرداد و فروردین ماه این چهار تیپ بی‌ام‌و سری ۵ را ببینید.

 ۲۰۱۷ BMW 530

9obf48vurn6yzcbqh2n.jpg

قیمت فروردین قیمت خرداد
Premier Sport ۸۳۷/۰۰۰/۰۰۰ ۹۷۹/۰۰۰/۰۰۰
Champion ۸۸۲/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۰۳۴/۰۰۰/۰۰۰
Prestige ۹۰۲/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۰۵۹/۰۰۰/۰۰۰
Vision Sport ۹۲۷/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۰۹۹/۰۰۰/۰۰۰

ب‌ام‌و سری ۷ مدل ۲۰۱۷ در تیپ مختلف عرضه می‌شود که شامل لگاسی (Legacy)، لگاسی اسپرت (Legacy Sport)، لگاسی اسپرت پلاس (Legacy Sport +)، لگاسی لاونج (Legacy Lounge) و یونیک (Unique) می‌شود. قیمت‌های این سری بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده‌اند. در ادامه می‌توانید فهرست قیمت جدید این محصولات را در کنار نرخ فروردین‌ماه ببینید.

 ۲۰۱۷ BMW 730LI

قیمت فروردین قیمت خرداد
LEGACY ۱/۲۹۲/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۴۵۹/۰۰۰/۰۰۰
LEGACY SPORT ۱/۳۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۴۸۴/۰۰۰/۰۰۰
+LEGACY SPORT ۱/۳۲۲/۰۰۰/۰۰۰
LEGACY LOUNGE ۱/۳۳۲/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۵۰۴/۰۰۰/۰۰۰
Unique ۱/۴۱۲/۰۰۰/۰۰۰ ۱/۵۰۹/۰۰۰/۰۰۰

بر اساس قوانین جدید مربوط به واردات خودرو ، ورود ماشین‌هایی با ارزش گمرکی بیشتر از ۴۰ هزار دلار ممنوع اعلام شد. ب‌ام‌و سری ۷ یکی از خودروهای شاخصی بود که بر اساس قوانین تعرفه جدید، امکان ورود به کشور را ندارد. به همین دلیل پرشیاخودرو جلوی فروش این خودرو را گرفت و بعد از مدتی نمونه‌های کم‌کارکرد سری ۷ با قیمت‌های جدید به فروش گذاشته ‌شد. حالا این شرکت مدل ۲۰۱۷ صفر بی‌ام‌و سری ۵ و سری ۷ را موجود کرد و کم‌تر از یک‌روز موجودی خیلی از این ماشین‌ها به اتمام رسید.

به نظر می‌رسد بازار خودرو ایران با وجود گرانی‌های پشت‌سرهم تشنه‌ی حضور ماشین‌های لوکس و جدید است. مشتریان حاضرند حتی با وجود رشد دو برابر قیمت سری ۷ ظرف یک سال، به سرعت برای خرید اقدام کنند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    واس این دیگه هیچ ایده ای ندارم

  2. Avatar مهندس

    این نظر شماس که فکر میکنی دست نیافتنیه…

    شک نکن که با این عقیده،
    هیچ وقت به همچین چیزای خوبی نمیرسی.

    امیدوارم هرجا هستید،
    شاد و ثروتمند باشید.

  3. Avatar دانیال

    دیدگاه خاصی ندارم فقط برای اولین بار در دیجیکالا خواستم نظر بدم و اینکه :
    با این کارها و اتفاقاتی که تو کشورمون رخ داده ، خیلی از چیزها دیگر برای ماها آرزوی دست نیافتنی نشده و بطور دیگه باید بگم زندگی رو یک سری آدمای خاص میکنند …

    1. Avatar دانیال

      ویرایش متن:
      دست نیافتنی شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه