قیمت جعبه‌گرافیکی Razer Core مشخص شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از جالب‌ترین محصولات معرفی‌شده توسط برند ریزر درCES 2016 جعبه‌گرافیکی Core بود. ریزر دیروز از این محصول رونمایی و قیمت آن را مشخص کرد. حالا می‌توانید جعبه‌گرافیکی جدید ریزر را با قیمت ۴۹۹ دلار پیش‌خرید کنید یا این‌که تا اواخر فروردین که به بازار عرضه می‌شود، منتظر بمانید.

البته کسانی که این جعبه‌گرافیکی را همزمان با خرید یک لپ‌تاپ Blade یا Blade Stealth تهیه کنند، ۱۰۰ دلار صرفه‌جویی خواهند کرد؛ اگر این محصول را همراه با این لپ‌تاپ‌ها (که درحال حاضر تنها دستگاه‌هایی هستند که جعبه‌گرافیکی Core با آن‌ها تطبیق دارد) تهیه کنید، شرکت ریزر آن را با قیمت ۳۹۹ دلار به شما می‌فروشد. البته ناگفته نماند از آن‌جا که این محصول همراه با کارت گرافیک عرضه نشده،‌ چندصد دلاری هم باید برای خرید کارت گرافیک آن خرج کنید.

Core این جعبه‌گرافیکی با دارا بودن یک پورت شبکه و چهار پورت USB 3.0 دارد، به‌نوعی یک داک رومیزی هم محسوب می‌شود.

جعبه‌گرافیکی Core با یک کابل USB نوع C به لپ‌تاپ‌های Blade متصل می‌شود و برای انتقال داده به دستگاه از پروتکل Thunderbolt 3 اینتل استفاده می‌کند. کارت گرافیک مورداستفاده در آن می‌تواند از انواع کارت گرافیک دسکتاپ شامل AMD (Radeon R9 Fury, Radeon R9 Nano, Radeon R9 300 Series, Radeon R9 290X, Radeon R9 290, and Radeon R9 280) و NVIDIA (GeForce GTX Titan X, GeForce GTX 980 Ti, GeForce GTX 980, GeForce GTX 970, GeForce GTX 960, GeForce GTX 950, GeForce GTX 750 Ti, and GeForce GTX 750) باشد. همچنین می‌تواند برای هر نوع کارت گرافیک دیگری مناسب باشد: به‌شرطی که توان‌شان بیش‌تر از ۳۷۵ وات نباشند و ابعادشان از ۱۲.۲۰ × ۱.۷۳ × ۵.۹۸ اینچ تجاوز نکند.

ضمنا Core با دارا بودن یک پورت شبکه و چهار پورت USB 3.0 دارد، علاوه‌بر یک جعبه‌گرافیکی، به‌نوعی یک داک رومیزی هم محسوب می‌شود. جعبه‌گرافیکی‌های اکسترنال از چندین سال قبل در بازار موجود بودند اما قبل از Core این جعبه‌گرافیکی‌ها با کابل‌ها و آداپتورهای اختصاصی کار می‌کردند. ریزر اعلام کرده جعبه‌گرافیکی جدیدش نه‌تنها به‌خاطر داشتن USB-C کاربردی عمومی‌تر دارد،‌ بلکه کاربری آسان‌تری هم داشته و همچنین هنگام اتصال نیازی به ریبوت کردن ندارد.

این جعبه‌گرافیکی یک انتخاب مناسب برای لپ‌تاپ‌های Blade Stealth است تا تجربه‌ی بازی‌های دسکتاپ در خانه را فراهم کند. اما در مقابل به‌خاطر ابعاد و وزنش نمی‌تواند یک ابزار قابل‌حمل برای لپ‌تاپ‌های Stealth باشد.

منبع: The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. تی ام ال منیجر

    چه جالب – گرافیک اکسترنال – ممنون از مقاله خوبتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه