قیمت نسخه‌ی ویژه المپیک گلکسی S7 Edge مشخص شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کم‌تر از یک ماه پیش سامسونگ تایید کرد که می‌خواهد نسخه‌ای از گوشی گلکسی S7 Edge را به مناسبت و مخصوص المپیک ۲۰۱۶ تولید کند. حالا این شرکت به وعده‌اش عمل کرده و خبر رسیده که فروش نسخه‌ی ویژه‌ی المپیک S7 Edge در آمریکا، کره‌ی جنوبی، آلمان، چین و برزیل شروع شده است. مجموعه‌دارهایی که عاشق جمع کردن چیزهایی هستند که در تعداد محدود تولید و عرضه می‌شوند، حالا می‌توانند خریدشان را انجام دهند.

فروش نسخه‌ی ویژه‌ی المپیک S7 Edge در آمریکا، کره‌ی جنوبی، آلمان، چین و برزیل شروع شده است.

البته گرچه این نسخه لقب «ویژه» را یدک می‌کشد اما شرایط فروش آن ویژه و ارزان‌تر نیست! این گوشی در آمریکا با قیمت حدود ۸۵۰ دلار فروخته می‌شود که این رقم ۱۰۰ دلار بیش‌تر از قیمت یک گلکسی S7 Edge معمولی با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در همین کشور است. به‌هرحال لازم است دوباره اشاره شود که این نسخه، عرضه‌ی محدود دارد و سامسونگ تنها تعداد ۲۰۱۶ دستگاه از آن را تولید می‌کند. به‌این ترتیب به نظر می‌رسد کسانی که می‌خواهند یک گوشی خاص را در دست بگیرند و به دوستان‌شان فخر بفروشند که تنها ۲۰۱۵ دستگاه دیگر شبیه به آن در دنیا وجود دارد، حاضر باشند که ۱۰۰ دلار اضافی را هم بپردازند.

s7-edge

در کره هم گزارش شده نسخه‌ی ویژه‌ی المپیک S7 Edge با قیمتی معادل ۹۴۰ دلار فروخته می‌شود. درباره‌ی این‌که قرار است در بسته‌بندی این گوشی هدفون توگوشی Gear IconX یا حتی هدست Gear VR وجود داشته باشد یا خیر، در منابع مختلف چیزهای مختلفی گفته شده اما سایت‌های اصلی خرید توضیحی ارایه نداده‌اند.

با توجه به ریتم قیمت‌های نسخه‌ی ویژه‌ی S7 Edge المپیک ۲۰۱۶ در کشورهای مختلف، پیش‌بینی می‌شود در صورت عرضه‌ی این نسخه‌ی محدود در ایران، با قیمتی حدود ۲ میلیون و هفتصد هزار تا سه میلیون تومان فروخته شود.

منبع: Ubergizmo , Engadget , GSM Arena

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar علی

    برای پنج کشور فرستاده شده و هر کشور ۲۰۱۶عدد گوشی یعنی ۱۰۰۸۰ عدد گوشی s7 المپیکی در جهان وجود دارد

  2. Avatar محمد

    آیا شما این گوشی رو تو سایت دیجی کالا موجود میکنید

    1. Avatar امیرعباس

      دوست عزیز اینا ایران نمیاد … فقط دیدن تصاویرش واس ماست

    2. Avatar مهدی

      جواب ندادین؟

  3. Avatar Ali

    اخه اون معمولیش که ارزون تر بود تا ۲۹۰۰ اولش رفت; این که دیگه ویژس و شرگت گارانتی میخواد به این بهونه بیشتر بفروشه و مثل مدل معمولی بعد یه مدت پایین تر نمیاد. رو ۱۰۰دلار اختلاف حداقل ۵۰۰تومن گرونتره و حداقل حداقل ۳۵۰۰ را من تضمین میکنم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه