لحظه‌ی فرود نیو شپرد را از زاویه‌ دید خود موشک ببینید

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
New Shepard

شرکت «بلو اوریجین» (Blue Origin) به‌تازگی ویدیویی از لحظه‌ی فرود موشک «نیو شپرد» (New Shepard) منتشر کرده که این لحظه را از زاویه‌ای جدید به نمایش در می‌آورد.

بلو اوریجین در ویدیوی جدید لحظه‌ی فرود موشک نیو شپرد در تاریخ ۲ بهمن را منتشر کرده است.

تا این لحظه موشک نیو شپرد را از زاویه‌های مختلف دیده‌ایم؛ اما به‌تازگی شرکت بلو اورجین ویدیویی از زاویه‌ی دید این موشک منتشر کرده که لحظه‌ی فرود آن در تاریخ ۲ بهمن ماه (۲۲ ژانویه) را در حالت هیجان‌ انگیزتری به نمایش در می‌آورد.

این ویدیو از دوربینی که روی پایه‌ی موشک نیو شپرد قرار گرفته بود ضبط شده و به خوبی لحظه‌ی فرود را نشان می‌دهد. شرکت بلو اوریجین سال گذشته هم موشک نیو شپرد را به فضا پرتاب کرده بود که با موفقیت فرود آمد.

البته Space X هم که به عنوان رقیب بلو اوریجین به شمار می‌رود، موشک فالکون ۹ را بارها به فضا پرتاب کرد که سه بار فرود ناموفق روی دریا داشت و یک بار به شکل موفقیت آمیز روی زمین فرود آمد.

در حال حاضر نیو شپرد تنها موشکی است که برای بردن افراد مختلف به فضا طراحی شده است. شرکت بلو اوریجین قصد دارد با موشک نیو شپرد افراد مختلف را به فضا ببرد. این موشک در حال حاضر ۴ دقیقه در فضا می‌ماند، اما شرکت سازنده گفته در آینده کاری می‌کند که بتوان مدت زمان بیشتری با این موشک در فضا بود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از لحظه‌ی فرود نیو شپرد را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه