لطفا سازنده‌های No Man’s Sky را تهدید به مرگ نکنید!

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در یک دنیای ایده‌آل همه‌چیز سر جای خودش است و تاخیر هیچ معنایی ندارد. در این دنیا آفتاب دلپذیر همیشه از فراز ابرها می‌تابد، دما متعادل است، هوا پاک است و بازی‌های ویدیویی هم سر وقت عرضه می‌شوند! البته که داشتن چنین دنیایی بسیار خوب و لذت‌بخش است اما متاسفانه دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، دنیای ایده‌آلی نیست و پر از باگ و جای خالی و البته تاخیر است.

شان مری به‌خاطر تاخیر در عرضه‌ی بازی‌ای که ساخته، از سوی طرفداران تهدید به مرگ شده است.

در این دنیا این‌که بازی No Man’s Sky با تاخیری به‌مدت کم‌تر از دو ماه عرضه شود، چندان هم غیرقابل تحمل نیست. اما گویا عده‌ای از آدم‌ها این‌طور فکر نمی‌کنند.

دو روز پیش خبر رسید بازی پرسروصدای No Man’s Sky بعد از سه سال که از معرفی‌اش می‌گذرد، قرار است مخاطبانش را نزدیک به دو ماه بیش‌تر منتظر بگذارد. شرکت بازی‌سازی Hello Game به‌عنوان سازنده و سونی در جایگاه تهیه‌کننده هیچ‌یک دلیل خاص و قابل‌توجهی برای این تاخیر ارایه ندادند. تنها شان مری، سازنده‌ی بازی، در بلاگ رسمی پلی‌استیشن، یادداشتی نوشت و توضیحاتی درباره‌ی این تاخیر ارایه داد. او در این یادداشت گفته بود برخی صحنه‌های کلیدی و لحظه‌های حساس نیاز به بهینه‌سازی دارند تا به استانداردهای ما برسند و بتوانیم بهترین نتیجه را به مخاطبان‌ تحویل دهیم.

شان مری دیشب در توییتر خود نوشت از سوی یکی از چشم‌انتظاران بازی تهدید به مرگ شده است. البته در ادامه گفته نگران این موضوع نیست.

این اولین‌بار نیست که بازی‌کننده‌ها دیگران را تهدید به قتل می‌کنند. این تجربه را کارگردان سابق متال‌گیر هم دارد؛ «هیدئو کوجیما» وقتی تصمیم به واگذاری سمتش به عنوان کارگردان متال گیر ۴ گرفت، از سوی طرفداران این مجموعه تهدید به مرگ شد.

شاید کم‌کم باید فکری به حال کسانی کرد که هنوز با قوانین دنیای واقعی کنار نمی‌آیند.

منابع: Digital Trends , Ubergizmo , The Verge

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مرتضی اسماعیلی

    لعنت . من دو ساله منتظر این بازی ام بااین خبرتون من پکوندین کو تا ۹ اگوست

  2. Amin

    با سلام
    مطلب خوبی بود و واقعا خیلی از بازی کننده ها بی صبر و پرتوقع هستند، اما اگر پیش خرید کرده باشید دیگه موضوع فرق میکنه. قرار بود سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه بشه بعد دوبار تاخیر خورد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه