لنوو از دو فبلت دیگر رونمایی کرد: Phab2 و Phab2 Plus

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیشب در کنفرانس لنوو یا همان Lenovo Tech World همزمان با رونمایی از فبلت Lenovo PHAB2 Pro محصول مشترک لنوو و پروژه‌ی تانگوی گوگل، لنوو از دو فبلت Phab2 و Phab2 Plus رونمایی کرد. این دو گوشی‌هایی با نمایشگرهای ۶.۴ اینچی بزرگ هستند که ویژگی‌های بسیاری ارائه می‌کند، اما یکی از آن‌ها نسبت به دیگری کمی ارتقا یافته است. این دو گوشی که با قیمت مناسب عرضه خواهند شد را از نظر شباهت و تفاوت بررسی می‌کنیم. با شباهت‌ها شروع کنیم:
هردو گوشی پردازشگر مدیاتک دارند که طوری طراحی شده تا به نسبت عملکرد با قیمت مناسب عرضه شوند. گوشی‌ها هم‌چنین نمایشگر ۶.۴ اینچی دارند که رنگ تصویر خوب و زوایای دید گسترده ارائه می‌کند. گفتنی است که این دو گوشی مجهز به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید (۶.۰) هستند. جای تعجب نیست چرا که این سیستم‌ عامل جدیدترین نسخه از سیستم عامل‌های موجود در دنیا است.
باتری بزرگ ۴۰۵۰ میلی‌آمپر دوستداران گوشی‌های هوشمند بزرگ را راضی نگه داشته چرا که داشتن ظرفیت بیشتر می‌تواند دلیل خوبی برای خرید یک گوشی بزرگ‌تر باشد.

لنوو-فبلت
هردو گوشی حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت دارند و خبر خوب این است که قابلیت افزودن کارت حافظه‌ی میکرو را دارند.
دو تفاوت چشمگیر این دو گوشی را از هم متمایز می‌کند: Phab2 نمایشگر ۷۲۰p HD و پردازشگر چهار هسته‌ای مدیاتک ۸۷۳۵ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد؛ در حالی که Phab2 Plus نمایشگر ۱۰۸۰p HDو پردازشگر چهار هسته‌ای مدیاتک ۸۷۸۳ دارد. دوربین Phab2 Plus در مقایسه با Phab2 کمی ارتقا یافته و دوربین دوتایی قوی‌تر با سنسور فوکوس خودکار لیزری است.
اوایل تابستان امسال این دو گوشی در دو رنگ خاکستری و بژ راهی بازار می شوند. Phab2 و Phab2 Plus به ترتیب با قیمت‌های ۱۹۹ و ۲۹۹ دلار عرضه می‌شوند. البته که ۱۰۰ دلار اختلاف قیمت برای بسیاری از افراد رقم کمی نیست اما دوربین Phab2 Plus تفاوت زیادی در کیفیت عکس ایجاد خواهد کرد. صنعت گوشی‌های هوشمند بی‌صبرانه منتظر بازخوردی است که بازار به گوشی‌های شرکت لنوو نشان می‌دهد.

منبع: Ubergizmo

 

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه