لنوو: کامپیوترهای بازی مثل ماشین‌های اسپورت هستند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو اخیرا درباره‌ی کامپیوترهای بازی جدیدشان صحبت کرده است. طبق گفته‌ی این شرکت، کامپیوترهای بازی، مثل ماشین‌های اسپورت هستند و باید ظاهر زیبایی داشته باشند.

یکی از مسوولان شرکت لنوو گفته است که بازی‌کننده‌ها می‌خواهند چه داخل و چه بیرون کیس کامپیوترشان زیبا باشد.

«دیلیپ باتیا» (Dhilip Bhatia)، مدیر بخش مارکتینگ رایانه‌های لنوو، در این باره به وب‌سایت TechRadar گفته است: “ما از بازی‌کننده‌ها درباره‌ی کامپیوترها پرسیدیم و به این نتیجه رسیدیم که آن‌ها می‌خواهند ظاهر محصولات‌شان با هم ست باشد.”

Gamin

او ادامه می‌دهد: “با مشاهده‌ی رفتار گیمرها، به این نتیجه رسیدیم که آن‌ها می‌خواهند سیستم‌های‌شان را به دوستان‌شان نشان دهند. برای همین هم تصمیم گرفتیم تا ظاهری شفاف به کامپیوترهای‌مان بدهیم و کابل‌های داخل را هم منظم کنیم.”

باتیا درباره‌ی این موضوع که کامپیوترهای بازی مثل ماشین هستند، می‌گوید: “درست مثل نشان دادن ماشین به یک نفر است. زمانی که یک ماشین اسپورت می‌خرید، اول از همه در کاپوت ماشین را باز می‌کنید و موتورش را به بقیه نشان می‌دهید. داخل به همان اندازه که بیرون یک کیس مهم است اهمیت دارد. بیرون یک PC باید ظاهر جذابی داشته باشد.”

game

شرکت لنوو در IFA امسال تعداد زیادی لپ‌تاپ، کامپیوتر و تبلت مختص بازی معرفی کرد. تمام لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دسکتاپ این شرکت هم قرار است از پردازنده‌های جدید Skylake اینتل بهره ببرند.

منبع: TechRadar

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar عطا

    خب قیمتش چنده؟

  2. Avatar Si@VaSh

    آی قلبم!آخه چرا از این کارا با من میکنید نمیگید یکی دلش میخواد!
    کیس اینا چجوری باز میشه کیس من چجوری… 🙁

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه