نگاهی به لوازم جانبی عجیب‌وغریب برای گوشی‌های هوشمند

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
لوازم جانبی

گوشی اریکسون T68 به داشتن ماژول دوربین شهرت داشت و یکی از اولین گوشی‌هایی بود که می‌توانست عکس ثبت کند. اما حالا گوشی‌های مدرن از انواع و اقسام ویژگی‌های جذاب بهره می‌برند و حتی روزبه‌روز امکانات بیشتری پیدا می‌کنند. با این وجود، همچنان لوازم جانبی زیادی برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود که برخی از آن‌ها واقعاً عجیب‌وغریب هستند.

آیا تلفن‌های قدیمی را به خاطر دارید؟ با اتصال یکی از این گجت‌ها به گوشی خود، می‌توانید بار دیگر یاد و خاطره‌ی تلفن‌های عمومی یا قدیمی را زنده نگه دارید. در ضمن اگر گوشی شما از جک هدفون بهره نمی‌برد اصلاً نگران نباشید، زیرا مدل‌های بلوتوثی این گجت هم در بازار وجود دارد.

لوازم جانبی

اگرچه طبق بررسی‌های ما، ظاهرا لوازم جانبی گوشی برای پخش صفحه گرامافون وجود ندارد، ولی در عوض با این گجت جمع‌وجور می‌توانید نوستالژی دوران نوارهای کاست را دوباره تجربه کنید. این گجت نه‌تنها می‌تواند محتوای نوار کاست را پخش کند، بلکه حتی قادر به تبدیل آن‌ها به MP3 هم هست. بنابراین اگر از دوران کودکی آهنگ‌هایی را از طریق رادیو در نوار کاست ضبط کرده‌اید، با خرید این گجت به‌راحتی می‌توانید دوباره به آن‌ها گوش دهید.

لوازم جانبی

شاید هم شما یک دزد دریایی هستید و با یک کشتی و به همراه یک طوطی بر شانه‌های خود به مناطق مختلف از راه دریا سفر می‌کنید. برای این دسته افراد هم لوازم جانبی وجود دارد و یکی از آن‌ها، این بادبان است که با قرار دادن بر گوشی خود، به‌راحتی می‌توانید وضعیت جهت و سرعت باد را تشخیص بدهید و یک دزد دریایی حرفه‌ای‌تر شوید.

لوازم جانبی

اگر اهل ضبط ویدیو از خودتان هستید، احتمالاً این گجت جالب توجه شما را جلب می‌کند. این در حقیقت یک مونوپاد است که انتهای آن یک میکروفون کلاسیک تعبیه شده و با وصل کردن آن به گوشی خود، این‌طوری به نظر می‌رسید که در حال مصاحبه با یک شبکه خبری هستید. علاوه بر این برای خواندن ترانه‌های مختلف و ضبط آن‌ها هم می‌توانید از این وسیله استفاده کنید.

لوازم جانبی

در نهایت باید به لوازم جانبی i.am+ foto.sosho اشاره کنیم که سال‌ها قبل برای آیفون ۴، ۴ اس و آیفون ۵ از طرف رپر معروف Will.i.am روانه‌ی بازار شدند. با بهره‌گیری از این لوازم جانبی می‌توانید کیبورد فیزیکی، امکان تعویض لنز و ظاهر کلاسیک را برای این آیفون‌های قدیمی به ارمغان بیاورید.

لوازم جانبی

در زمینه‌ی لوازم جانبی عجیب و غریب هیچ محدودیتی وجود ندارد و ما فقط به تعداد بسیار اندکی از آن‌ها اشاره کردیم. شما کدام‌یک را بیشتر می‌پسندید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه