لوگوی گلکسی S8 پلاس این شکلی است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات می‌گویند که سامسونگ قصد دارد گلکسی S8 را در دو مدل راهی بازار کند. یک مدل کوچک‌تر و یک مدل بزرگ‌تر که با نام گلکسی S8 پلاس شناخته می‌شود. با توجه به تصاویر و اطلاعاتی که از این محصول لو رفته هم مطمئن هستیم که  واقعا این دو گوشی تا مدتی دیگر معرفی می‌شوند. در ادامه اطلاعات مختلفی که از این گوشی ها به بیرون درز می‌کنند، امروز «ایوان بلس»‌(Evan Blass) در توییتر خودش تصویری از لوگوی مدل پلاس منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید:

Galaxy-S8-Plus-1

در این تصویر مشخص شده که در کنار نام گلکسی S8 یک علامت + قرار گرفته است. شایعات می‌گویند که گوشی گلکسی S8 پلاس به صفحه نمایش ۶ اینچی مجهز شده؛ اما از نظر ابعاد هم اندازه‌ی گوشی گلکسی نوت ۷ خواهد بود. این گوشی به شکلی ساخته شده که صفحه نمایش فضای بسیار زیادی از روی گوشی را به خودش اختصاص داده است.

این گوشی‌ها به احتمال زیاد اوایل فروردین ماه سال ۹۶ معرفی می‌شوند. گوشی‌هایی که صفحه نمایش خمیده دارند و لبه‌های بسیار باریکی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این تلفن‌های همراه هوشمند به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده و یکی از مورد انتظارترین محصولات سال ۲۰۱۷ به حساب می‌آید.

منبع: توییتر

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Fazel

    مگه حسگر اثر انگشت پشتش نیست؟داخل مدل پلاسش زیر صفحه نمایشه؟

  2. amir abbas

    سلام آقای نوردوست
    این آقای ایوان بلس چیکارست؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه