لپ‌تاپ‌های جدید سری Notebook 9 به‌زودی عرضه می‌شوند

۲۵ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Notebook9

شرکت سامسونگ لپ‌تاپ‌های سری نوت‌بوک ۹ را اوایل سال ۲۰۱۷ بروزرسانی کرد و احتمالا همین اتفاق در سال ۲۰۱۸ هم خواهد افتاد. سامسونگ چند روز پیش ۳ مدل جدید معرفی کرده و منتظر نمایشگاه CES ماه آینده که معمولا در آن شاهد معرفی لپ‌تاپ‌های جدید هستیم نمانده است.

اولین مدل در میان این مدل‌ها Notebook 9 Pen است که در میان این سه مدل جذاب‌ترین به نظر می‌رسد. این لپ‌تاپ یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی به همراه یک قلم دارد. Notebook 9 Pen از پردازنده Core i7، میزان ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD دارد. رزولوشن نمایشگر آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و در کنار پورت HDMI از درگاه‌های USB-C و USB عادی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ مدل عادی Notebook 9 را هم بروزرسانی می‌کند. این مدل با نمایشگرهای ۱۳.۳ اینچی و ۱۵ اینچی (با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) عرضه خواهند شد و به پردازنده نسل هشتمی Core i7، میزان ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD مجهزند.

سامسونگ در این دو مدل جدید ۱۳.۳ و ۱۵ اینچی از قوی‌ترین باتری‌هایی که تا به حال در یک لپ‌تاپ استفاده کرده بهره می‌برد. باتری این مدل‌ها به تکنولوژی شارژ سریع مجهزند و قدرت قابل‌توجهی دارند. هر سه مدل مورد بحث احتمالا در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد و ماه آینده در نمایشگاه CES می‌توان اطلاعات بیشتری درباره‌شان به دست آورد.

‌‌

منبع: The Verge


برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه