لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ معرفی شد

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت همزمان با منتشر کردن آپدیت پاییزی ویندوز ۱۰، مدل جدیدی از لپ‌تاپ سرفیس بوک را معرفی کرد. این محصول که سرفیس بوک ۲ نام دارد از سخت افزار بهتری در مقایسه با مدل قبلی بهره می‌برد و حتی یک مدل ۱۵ اینچی هم دارد که می‌تواند رقیب بسیار خوبی برای مک بوک باشد.

سرفیس بوک ۲ در سه مدل ۱۵ اینچ و ۱۳ اینچ راهی بازار می‌شود. مدل ۱۵ اینچی به صفحه نمایشی با دقت تصویر ۳۲۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده و از نسل هشتم پردازنده‌های Core i7 بهره می‌برد. ۱۶ گیگابایت رم خواهد داشت و در مدل‌ّهایی با ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه SSD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مدل ۱۳ اینچی صفحه نمایشی با دقت تصویر ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل دارد و مدل پایه آن به نسل هفتم پردازنده‌ Core i5 و ۸ گیگابایت رم مجهز شده است. البته گفته شده می‌توانید این لپ‌تاپ را با نسل هشتم پردازنده Core 17، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD هم خریداری کرد.

باتری سرفیس بوک ۲ می‌تواند تا ۱۷ ساعت دستگاه را روشن نگه‌دارد. به بلوتوث ۴.۱ مجهز شده و دو عدد USB ، یک عدد USB-C، درگاه کارت حافظه و جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در پشت آن قرار گرفته است.

لپ‌تاپ‌های سرفیس بوک به شکلی طراحی شده‌اند که می‌توان صفحه نمایش را از بدنه اصلی جدا کرد و آن را به حالت تبلت درآورد. همچنین صفحه نمایش آن‌ها لمسی است و از قلم هم پشتیبانی می‌کند. لپ‌تاپ سرفیس بوک ۲ آنقدر قوی است که می‌تواند مضامین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را به خوبی اجرا کند. در واقع این لپ‌تاپ برای کار با هدست‌های واقعیت ترکیبی مایکروسافت ساخته شده است.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1
 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محسن

    سلام
    پیش فروشش شروع شده، لطفا شما هم قرار بدید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه