لینکدین به شما می‌گوید افراد هم‌نام‌تان چه شغل‌هایی دارند

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لینکدین

لینکدین به مناسبت «روز والدین‌ات را بیاور»، ابزاری ساخته که با دریافت نام‌تان، شغل‌های رایج در میان افراد هم‌نام با شما را معرفی می‌کند.

یک سوم والدین نمی‌دانند که فرزندان‌شان دقیقا چه کاری می‌کنند.

اگر کنجکاو هستید که بدانید افرادی با نام شما چه شغل‌هایی دارند، می‌توانید از لینکدین کمک بگیرید. لینکدین ابزاری به نام Name Game معرفی کرده که با دادن نام‌تان، شغلی را که در میان افراد هم‌نام شما رایج است، به شما می‌گوید. این ابزار در راستای مناسبت «والدین‌ات را بیاور» ارایه شده است. لینکدین کاربران را تشویق می‌کند که والدین‌شان را به محل کارشان بیاورند تا از آنها قدردانی کنند.

هدف از این مناسبت این است که والدین با شغل فرزندان‌شان آشنا شوند زیرا یک سوم والدین نمی‌دانند که فرزندان‌شان دقیقا چه کاری می‌کنند. در وب‌سایت لینکدین درج شده که “سال گذشته بیش از ۵۰ شرکت درهای‌شان را به روی ۲۰ هزار نفر از والدین در سراسر جهان گشودند.” این سومین سال است که لینکدین چنین رویدادی را برگزار می‌کند.

ساز و کار ابزار Name Game به این صورت است که شما نام‌تان را وارد می‌کنید و لینکدین به شما نشان می‌دهد که افرادی با نام‌های مشابه اغلب چه شغل‌هایی دارند. این اطلاعات براساس پروفایل‌های انگلیسی زبان و عنوان‌های شغلی استاندارد و اسم‌های رایج، ارایه می‌شوند. گرچه بسیاری از کاربران ادعا می‌کنند که این بازی بسیار دقیق است، اما لینکدین اشاره می‌کند که هدف این بازی فقط سرگرمی است و نباید آن را به عنوان شغل‌های پیشنهادی به کاربران در نظر گرفت.

منبع: Linkedin

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Ali reza

    خیلی جالب بود ?
    Reza
    عضو هیات علمی
    مهندس الکترونیک
    مهندس کامپیوتر
    Ali
    عضو هیات علمی
    مهندس حفاری
    Ali Reza
    مهندس
    Ali Reza
    مدیر بازرگانی
    مدیر شبکه
    مهندس راه و ساختمان

  2. ابوذر

    من که استثنا هستم 🙂
    aboozar

  3. hamid reza

    Hamid Reza
    engineer

    راهمو درست انتخاب کردم :))))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه