مافیا ۳ محتوای دانلودی رایگان و پولی خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در حالی که بازی «مافیا ۳» (Mafia 3) تا چند وقت دیگر راهی بازار می‌شود، استودیوی سازنده اطلاعات مختلفی از DLCها و مضامین دانلودی این بازی منتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، این بازی دارای مضامین دانلود رایگان و پولی خواهد بود. مضامین رایگان بازی از همان روز اول و با عرضه‌ی بازی در اختیار گیمرها قرار خواهند گرفت. از بین مضامین رایگان می‌توان به لباس‌های جدید برای شخصیت‌ها٫ سلاح‌های مختلف، امکانات بیشتر برای شخصی‌سازی اتومبیل‌ها و مسابقه‌های مجانی در طول بازی اشاره کرد. همچنین به مرور زمان بر تعداد مضامین رایگان بازی افزوده خواهد شد.

همچنین مضامین پولی بازی بیشتر شامل  DLCهایی برای بخش داستانی خواهند شد. منطقه‌ها و اتفاقات بیشتری با این DLCها به بازی اصلی اضافه می‌شوند. این مضامین تجربه‌ی جدیدتری به گیمرها منتقل می‌کنند.  DLCهای پولی این عنوان شامل قسمت‌هایی با نام Faster, Baby!، Sign of the Times و Stones Unturned، می‌شوند که به مرور عرضه خواهند شد و داستان‌های خاص خودشان را روایت می‌کنند. همچنین مشخص شده که DLC آخر که Stones Unturned نام دارد به داستان شخصیت اصلی بازی در زمان جنگ ویتنام می‌پردازد.

 3.47 false false false

برای تجربه‌ی مضامین پولی بازی می‌توانید آن‌ها را به صورت جداگانه و یا در قالب Season Pass خریداری کنید. همچنین با خرید نسخه‌ی Deluxe یا Collector’s Edition‌ بازی هم می‌توانید به تمام این مضامین دسترسی داشته باشید. اگر مضامین دانلود بازی را به صورت جداگانه خریداری کنید باید مبلغ ۳۹.۹۷ دلار بپردازید؛ اما اگر برای خرید Season Pass  بازی باید ۲۹.۹۹ دلار پرداخت کنید.

منبع: AGD

‌‌‌‌‌

Birthday_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. arman69

    DLC های خیلی خوبیه
    اما نمیدونم چرا این طراحی اسفالتا این قدر زمخت GTA خیلی زیباتر بود

    1. فرخ کاردان

      شاید رزولوشن اسکرین شاتا پایینه یا کلا رزولوشون تکسچرها پایین بوده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه