این مانیتور بزرگ ایسوس برای بازی‌کننده‌ها طراحی شده

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی که نوبت به بازی و بازی کردن می رسد، بازی‌کننده‌های جدی و حرفه‌ای به کمتر از بهترین تجهیزات موجود در بازار قانع نمی‌شوند؛ البته تا جایی که توانایی خرید آنها را داشته باشند.

شرکت تایوانی ایسوس در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی IFA 2015 از یک مانیتور بسیار عریض رونمایی کرده که مخصوص بازی‌کنندگان طراحی شده است.

شرکت ایسوس هم همین موضوع را می‌داند و با محصول جدیدش بازی‌کننده‌های حرفه‌ای را هدف قرار داده است. این شرکت از یک مانیتور بسیار عریض رونمایی کرده است. این مانیتور اندازه‌ی ۳۴ اینچی دارد که از بعضی از تلویزیون‌های خانگی بزرگ‌تر است. اما گذشته از اندازه‌ی بزرگ‌اش، این مانیتور یک ویژگی مهم دیگر هم دارد که آن خمیده بودن است.

مانیتور

این‌طور که به نظر می‌رسد مانیتورهای بسیاری عریض روز به روز محبوبیت بیشتری در بازار پیدا می‌کنند؛ زیرا بازی‌کنندگان دوست دارند تجربه‌ی بازی برایشان واقعی‌تر و ملموس‌تر باشد. از همین رو شرکت‌هایی مثل ال‌جی و ایسر هم در زمینه‌ی تولید مانیتورهای بسیار عریض دست به کار شده‌اند. این مانیتور که با شماره‌ی مدل PG348Q نام‌گذاری شده، بخشی از سری ROG این شرکت محسوب می‌شود. مدل PG348Q سرعت تصویر ۱۰۰ هرتز دارد که می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی از بازی اکشن اول شخص ارایه دهد. علاوه بر این، از ویژگی G-sync انویدیا هم پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب می‌تواند روند بازی روانی در اختیار بازی‌کننده قرار دهد.

صفحه‌نمایش این مانیتور دقت تصویر ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ دارد. هنوز از قیمت و زمان عرضه‌ی این مانیتور سخنی به میان نرفته است، اما قطعا ارزان نخواهد بود.

منبع: Asus

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام
    ۱۰۰ مگاهرتز؟
    فک کنم منظورتون ۱۰۰ هرتز بوده! چون چیزی به نام ۱۰۰ مگاهرتز نداریم.
    بازی کننده D:?
    بازیخور یا گیمر اگر مینوشتین بهتر بود

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      ممنون از توجه‌تون. اصلاح شد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه