مایکروسافت اپلیکیشن Paint 3D را معرفی کرد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

رویداد معرفی محصولات جدید مایکروسافت در شهر نیویورک در حال برگزاری است. یکی از اولین محصولات جدید این شرکت که در کنفرانس امشب و در نطق اصلی هنگام صحبت از آینده خلق مضامین سه بعدی معرفی شد، نسخه‌ای جدید و مدرن شده از اپ Paint برای ویندوز ۱۰ بود. نسخه جدیدی که امکان خلق تصاویر سه بعدی را به راحتی فراهم می‌کند و نسبت به نسخه‌های قبلی تغییراتی اساسی را از سر گذرانده است.

نسخه جدید اپ Paint، از اپ‌های یونیورسال ویندوز است که با قلم و قابلیت‌های لمسی به خوبی کار می‌کند.

البته این اپ جای اپ‌هایی چون فوتوشاپ یا ایلاستریتر را نمی‌گیرد اما از طریق این اپ کاربران می‌توانند عکسی که گرفته‌اند را به عکس سه بعدی تبدیل کنند. می‌توانید تصاویر را کراپ کنید، به آن متن اضافه کنید و با قلم بر روی آن به طراحی بپردازید.

کاربران می‌توانند در این اپ به شکل همزمان چندین فایل را باز کنند و روی هر کدام به کار بپردازند. به این ترتیب باید اشاره کرد که اپ پینت جدید مانند گذشته اپلیکیشنی است برای ادیت و آفرینش تصویر اما نه به شکل کاملا پیشرفته.

یکی از نکات جالب توجه اپ Paint 3D استفاده‌ای است که بازی‌کننده‌های Minecraft می‌توانند از آن داشته باشند. در واقع کاربران این بازی می‌توانند آنچه در طول بازی خلق کرده‌اند را وارد اپ Paint کنند و علاوه بر این از آن‌ها پرینت‌های ۳D هم تهیه کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از قابلیت‌های این اپلیکیشن را ببینید:

 

منبع: The Verge

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهدی

    آقای دلمخوش چطوری میتونیم ویندوز ۱۰ رو بی دردسر آپدیت کنیم؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه