مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ برای ویندوز ۱۰ دو بروزرسان عرضه خواهد کرد

۱۷ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته گذشته شرکت مایکروسافت بروزرسان سالانه ویندوز ۱۰ را عرضه کرد اما از همین حالا بحث درباره بروزرسانی‌های دیگر این سیستم عامل مطرح شده است. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده درباره جزییات بروزرسانی‌ها مشخص شده که این بروزرسانی آخرین بروزرسانی مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۶ است در حالی که دو بروزرسانی دیگر هم در سال ۲۰۱۷ خواهیم داشت.

البته مایکروسافت هنوز دقیقا اعلام نکرده که چه ویژگی‌هایی با این بروزرسانی‌ها به ویندوز اضافه می‌شوند. ظاهرا اولین بروزرسانی در میان دو بروزرسانی سال آینده در اوایل سال ۲۰۱۷ و قبل از بهار اتفاق می‌افتد. این بروزرسانی ویندوز که «Redstone 2» نام دارد  هم‌زمان با بروزرسانی سخت‌افزاری دستگاه‌های مایکروسافت سرفس پرو و سرفس بوک خواهد بود.

احتمالا Redstone 2 در میان دو بروزرسانی سال آینده بروزرسان مهم‌تری است. پس از آن «Redstone 3» در ادامه سال عرضه می‌شود. مایکروسافت ویندوز ۱۰ را در ماه جولای سال گذشته تحت نام «Threshold 1» به بازار معرفی کرد و اولین بروزرسانی بزرگ آن را با نام «Threshold 2» در ماه نوامبر عرضه نمود. بروزرسانی سالانه اخیر با نام «Redstone 1» به عنوان دومین بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ شناخته می‌شود.

منبع: The Verge

‌‌
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar mohamma:D

    ۹ بار تکرار « بروز رسانی» و ۳ بار هم تکرار کلمه «بروزرسانی‌ها» در بین حدود ۱۸۶ کلمه خیلی زیاده! یعنی هر خط ی بار این کلمه تکرار شده. حتی برای سئو هم این همه تکرار در بین این تعداد کم کلمات لازم نیست.!!

  2. Avatar Aiden Pearce

    با سلام

    میخواستم بدونم برای ویندوز ۱۰ سرویس پک منتشر شده؟؟؟؟

    1. Avatar AMIR

      سلام
      دوست عزیز برای ویندوز ۱۰ دیگه سرویس پک عرضه نمیشه فقط بروز رسانی میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه