مایکروسافت نرم‌افزار Planner را برای مدیریت پروژه معرفی کرد

۱۸ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کسانی که شغل‌ یا سبک زندگی‌شان طوری است که اغلب به‌طور همزمان مشغول چند پروژه هستند، خوب می‌دانند که رسیدگی به همه‌ی مسئولیت‌ها نیازمند یک شیوه‌ی مدیریت دقیق است. درمورد پروژه‌های بسیار بزرگ هم حتی اگر همزمان با هیچ کار دیگری نباشند، مدیریت پروژه ممکن است سخت و پیچیده شود.

با Planner می‌توان گروه‌ها را ساخت، سازماندهی کرد، وظایف را تشریح و تعیین و زمان‌بندی کرد، وضعیت‌ها را به‌روزرسانی کرد و فایل‌ها را به اشتراک گذاشت.

به همین خاطر است که از سال‌ها پیش طیف متنوعی از برنامه‌های مدیریت پروژه وجود دارند و افرادی که زندگی شلوغی دارند، حتما آن‌ها را امتحان کرده‌اند یا لااقل در حال حاضر دنبال یک برنامه‌ی خوب هستند. مایکروسافت در همین زمینه برنامه‌ی جدیدی را به نام Planner معرفی کرده است. این خبر احتمالا کاربران Office 365 را خوشحال می‌کند؛ چون مایکروسافت گفته Planner برای این کاربران رایگان است.

اگر کاربر Office 365 هستید، لازم نیست برای در دسترس داشتن این برنامه کار خاصی کنید. وقتی این برنامه راه‌اندازی شود (که احتمالا همین امروز باشد) کاربران Office 365 در جریان قرار می‌گیرند و می‌توانند آن را به‌رایگان دریافت کنند. نسخه‌ی کامل‌تر Planner هم در هفته‌های آینده ارایه خواهد شد.

مایکروسافت درباره‌ی Planner گفته است: با این برنامه می‌توان گروه‌ها را ساخت، سازماندهی کرد، وظایف را تشریح و تعیین و زمان‌بندی کرد، وضعیت‌ها را به‌روزرسانی کرد و فایل‌ها را به اشتراک گذاشت؛ همه‌ی این‌ها در حالی است که پیشخوان برنامه مقابل چشم همه‌ی اعضاست و همه در جریان فرآیند خواهند بود.

ظاهرا مایکروسافت این برنامه را برای چند شرکت مختلف به‌صورت آزمایشی عرضه‌ کرده و توانسته رضایت آن‌ها را جلب کند.

همان‌طور که گفتیم اپلیکیشن‌های زیادی برای مدیریت پروژه‌ وجود دارند اما از آن‌جا که Planner رایگان است، ممکن است کاربران ترجیح بدهند اول آن را امتحان کنند و بعد تصمیم بگیرند که آیا لازم است برای برنامه‌ی جایگزین هزینه کنند یا خیر.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه