مایکروسافت Swiftkey را با قیمت ۲۵۰ میلیون دلار خرید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
SwiftKey

مایکروسافت سازنده‌‌ی صفحه‌کلید Swiftkey را با قیمت ۲۵۰ میلیون دلار خریداری کرد. اکنون این صفحه‌کلید محبوب یکی از دارایی‌های مایکروسافت به شمار می‌رود.

از این پس مایکروسافت مالک صفحه‌کلید Swiftkey به شمار می‌آید.

براساس اطلاعاتی که در سایت The Financial Times قرار گرفته، مایکروسافت Swiftkey را خریداری کرده و تا آخر هفته خبر رسمی آن را اعلام می‌کند.

برنامه‌ی SwiftKey  یکی از محبوب‌ترین صفحه‌کلیدهای موجود برای iOS و Android به شمار می‌رود که روی بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه مختلف نصب شده است. این صفحه کلید ابتدا در سال ۲۰۱۰ برای سیستم عامل اندروید عرضه شد و در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم‌های iOS هم منتشر شد. این نرم‌افزار به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد اما دارای مضامینی است که می‌توان آن‌ها را خریدرای کرد.

در حالی که صفحه‌کلید Word Flow خود شرکت مایکروسافت یکی از بهترین صفحه کلیدهای موجود به شمار می‌رود، مشخص نیست که این شرکت با خرید SwiftKey چه برنامه‌ای دارد. البته در گزارش‌ها به این موضوع اشاره شده که مایکروسافت بیشتر به دنبال تکنولوژی ساخت این صفحه کلید بوده و قصد دارد این تکنولوژی‌ را در محصولات مختلف استفاده کند.

SwiftKey

صفحه‌کلید SwiftKey

‌‌‌‌‌

البته خرید SwiftKey باعث می‌شود که مایکروسافت برنامه‌های کاربردی بیشتری روی دو سیستم عامل اندروید و iOS داشته باشد. این شرکت قبلا هم برنامه‌های دیگری مانند Sunrise و Acompli را خریداری کرده بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. آیروید

    خیلی اپلیکیشن خوبیه.

  2. علیرضا پورجبار

    شاید بی ربط باشه…
    منم دارم یه کیبورد واسه اندروید طراحی میکنم.
    میخوام به قیمت ۱۰۰ ملیون تومن به مایکروسافت بفروشم..
    تازه میخواستم رایگان بزارمش بازار.

    1. رامين

      ایول ، کارت درسته ، تو گوگل پلی هم بزار ، اگه میتونی ی کیبورد شبیه کیبورد سامسونگ که ردیف اعداد در صفحه اصلی است طراحی کن و برای اپل بساز ، بزار تو app store , ، واقعا این مورد تو اپ استور کمه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه