محصولات ویندوز ۱۰ لنوو با کمی تاخیر عرضه می‌شوند

۲۹ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت لنوو که در زمینه ساخت لپ‌تاپ شهرت بالایی دارد، اعلام کرد که جدیدترین محصولات خودش را با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در اواخر مرداد ماه راهی بازار خواهد کرد.

شرکت لنوو اعلام کرد که سیستم‌های ویندوز ۱۰ خود را در اواخر مرداد ماه عرضه می‌کند.

لنوو اعلام کرد که از زمان عرضه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ کاربران می‌توانند این محصولات را پیش‌خرید کنند. ویندوز ۱۰ در تاریخ ۷ مرداد ماه منتشر می‌شود و شرکت لنوو هم اعلام کرده از همان روز عرضه، این سیستم‌عامل را در محصولاتش استفاده خواهد کرد؛ اما آن‌ها را تا اواخر مرداد ماه راهی بازار نمی‌کند. دلیل این تاخیر، ارسال دیرهنگام نسخه نهایی ویندوز ۱۰ از سوی مایکروسافت برای سازندگان لپ‌تاپ و محصولات مختلف اعلام شده است. البته از سوی دیگر شرکت‌های HP و Dell اعلام کرده‌اند که کاربران می‌توانند محصولات جدید آن‌ها را در روز اول عرضه ویندوز ۱۰ خریداری کنند. شرکت HP اعلام کرده که کاربران می‌توانند از هم اکنون محصولات این شرکت را پیش‌خرید کنند. شرکت Dell هم اعلام کرده که محصولات ویندوز ۱۰ خودش را از تاریخ ۷ مرداد روی سایتش قرار خواهد داد و کاربران می‌توانند آن‌ها را سفارش دهند.

windows10-

در سال‌های گذشته شرکت‌های تولید کننده سخت‌افزار از چند هفته قبل به نسخه نهایی سیستم‌عامل ویندوز دسترسی داشتند و می‌توانستند آن‌ها را روی سیستم‌های خودشان نصب کنند. به همین دلیل این سیستم‌ها در زمان عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز آماده عرضه می‌شدند. اما مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را تا هفته پیش عرضه نکرده بود و این موضوع باعث به‌وجود آمدن تاخیر در عرضه برخی از محصولات ویندوز ۱۰ شده است.
البته از آنجایی که مایکروسافت شکل عرضه ویندوز ۱۰ را تغییر داده، این موضوع مشکل زیادی به وجود نیاورده است. سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ برای افرادی که نسخه اصلی سیستم‌عامل‌های ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ را در اختیار دارند، به شکل رایگان عرضه می‌شود.

منبع: PC World

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه