هکر اورواچ به یک سال حبس محکوم شد

۱۳ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی Overwatch

یک هکر ۲۸ ساله در کشور کره‌ی جنوبی، به جرم هک کردن بازی «اورواچ» (Overwatch)‌ محکوم به یک سال زندان شده است. بر اساس اطلاعاتی که خبرگزاری کره‌ای SBS News و هم‌چنین Dot Esports منتشر کرده‌اند، هکر اورواچ یک سال را در زندان سپری خواهد کرد و پس از آن هم به مدت دو سال حق بازی کردن اورواچ را نخواهد داشت. حکم سنگین زندان هکر بازی Overwatch به خاطر ادامه‌ی او به ساخت هک برای این بازی است. این هکر هم‌چنین با فروش هک‌های خود برای اورواچ توانسته بود ۲۰۰ میلیون وون کره، یعنی چیزی معادل ۲۰۰ هزار دلار، به جیب بزند.

قوانین مقابله با تقلب در بازی‌ها سال گذشته در کره‌ی جنوبی اجرا شدند. کسانی که این قوانین را دنبال نکنند، ممکن است تا ۵۰ هزار دلار جریمه‌ی نقدی و تا ۵ سال حبس را به خود تحمیل کنند.

کره‌ی جنوبی که بزرگترین کشور دنیا از نظر محبوبیت بازی‌های آنلاین و چند نفره و رقابت‌های حرفه‌ای محسوب می‌شود، قوانین سفت و سختی را هم برای این موضوع تصویب کرده است. در طول سال گذشته، شرکت بازی‌سازی بلیزارد با همکاری پلی ملی کره‌ی جنوبی و سازمان امنیت سایبری این کشور، تلاش زیادی برای کشف هکرهای اورواچ در این کشور کردند.

خبرگزاری کوتاکو سال گذشته گزارشی از وضعیت نامناسب هک‌های اورواچ در کره‌ی جنوبی منتشر کرده بود. هک و تقلب در سرورهای آسیایی اورواچ بسیار زیاد است. چه در فروم‌های رسمی بلیزارد و چه در رددیت شکایت‌های متعددی از سوی گیمرهای کره‌ای اورواچ منتشر می‌شود؛ شکایت‌هایی که از هدشات‌های عجیب و دقیق و هم‌چنین حملات DDOS به بازی‌کننده‌های تیم برنده می‌گویند.

هک Overwatch

هک‌های بازی Overwatch انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها اسکریپت‌هایی هستند که نشانه گیری را دقیق و اتوماتیک می‌کنند و برخی دیگر هم رتبه‌ی افراد در بخش رقابتی بازی (Competitive) را زیاد می‌کنند.

«جف کپلن» (Jeff Kaplan)، کارگردان اورواچ، سال گذشته در فروم‌های رسمی این بازی نوشت که قرار است به زودی جریمه‌های سنگینی برای افرادی که در اورواچ تقلب می‌کنند در نظر بگیرند.

لیگ Overwatch

قوانین مقابله با تقلب در بازی‌ها سال گذشته در کره‌ی جنوبی اجرا شدند. کسانی که این قوانین را دنبال نکنند، ممکن است تا ۵۰ هزار دلار جریمه‌ی نقدی و تا ۵ سال حبس را به خود تحمیل کنند.

لیگ حرفه‌ای اورواچ در حال حاضر یکی از بزرگترین لیگ‌های باز‌ی‌های ویدیویی است.

 

منبع: Tech Crunch

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه