مدل ارزان‌تر Razer Blade Pro هنوز هم ارزان نیست

۱۳ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر یک لپ‌تاپ مخصوص بازی قدرتمند می‌خواهید، اما حاضر نیستید چند کیلو بار را به زحمت حمل کنید، می‌توانید سراغ لپ‌تاپ Razer Blade Pro بروید. مشکل این جاست که این لپ‌تاپ قیمت پایه‌اش از ۴۰۰۰ دلار شوع می‌شود که اصلا رقم کمی نیست. شرکت ریزر خبر داده است که می‌خواهند یک مدل ارزان‌تر از این لپ‌تاپ خود عرضه کنند. قرار است مدل ارزان‌تر Razer Blade Pro قیمتی ۲۳۰۰ دلاری داشته باشد که بسیار از آن ۴۰۰۰ دلار کمتر است، ولی کمی بیشتر که دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم که همین قیمت هم اصلا کم نیست.

این لپ‌تاپ به جای یک کارت گرافیک GTX 1080 از یک GTX 1060 استفاده می‌کند،

مدل ارزان‌تر لپ‌تاپ بازی ریزر مطمئنا مشخصات پایین‌تری هم دارد. این لپ‌تاپ به جای یک کارت گرافیک GTX 1080 از یک GTX 1060 استفاده می‌کند، صفحه نمایش آن به جای یک صفحه نمایش ۴K لمسی با G-Sync، یک صفحه نمایش معمولی Full HD است و خبری هم کیبورد مکانیکی مدل گران‌تر نیست.

البته قدرت کمتر مدل ارزان Razer Blade Pro باعث شده تا این لپ‌تاپ سبک‌تر شود، دمای پایین‌تری داشته باشد و مصرف انرژی آن هم پایین بیاید. مدل اصلی این لپ‌تاپ ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی اصلی یا همان RAM دارد که می‌توانید خودتان آن را به ۳۲ گیگابایت افزایش دهید. پردازنده‌ی این لپ‌تاپ Core i7-7700HQ است و این کامپیوتر هم‌چنین دو ترابایت هارد دیسک و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD دارد.

مدل جدید Razer Blade Pro تا پایان ماه جاری وارد بازار می‌شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه