مدل جدید XPS 15 دل از پردازنده‌های جدید اینتل و کارت گرافیک ۱۰۵۰ Ti استفاده می‌کند

۱۶ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تیتر:با اینکه شاید پردازنده‌های بالارده و جدید اینتل بیشتر با در نظر داشتن گیمرها ساخته شده باشد، ولی این موضوع دلیل نمی‌شود تا شرکت دل از آن‌ها در لپ‌تاپ‌های سری XPS خود استفاده نکند. شرکت دل خبر داده است که مدل جدید لپ‌تاپ XPS 15 یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای سری H اینتل دارد.

می‌توان با شخصی‌سازی مدل جدید XPS 15 روی این لپ‌تاپ یک پردازنده‌ی Core i9 جدید، یک کارت گرافیک GTX 1050 Ti قرار داد.

مدل پایه‌ی XPS 15 جدید قیمت پایه‌ای ۱۰۰۰ هزار دلاری دارد و به همراه یک پردازنده‌ی Core i5-8300H عرضه می‌شود. این مدل کارت گرافیک مجزا هم ندارد و از پردازنده‌ی خود اینتل استفاده می‌کند.

با این حال، می‌توان با شخصی‌سازی مدل جدید XPS 15 روی این لپ‌تاپ یک پردازنده‌ی Core i9 جدید، یک کارت گرافیک GTX 1050 Ti و یک ترابایت حافظه‌ی SSD هم قرار داد؛ طوری که به سادگی لپ‌تاپ XPS 15 جدید به یک لپ‌تاپ نسبتا خوب برای بازی کردن تبدیل می‌شود.

شرکت دل می‌گوید که این لپ‌تاپ جدید ۲۱.۵ ساعت باتری نگه می‌دارد، که برای یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی با صفحه نمایش ۴K و سخت‌افزاری قوی، رقمی بسیار خوب محسوب می‌شود.

از نظر طراحی، مدل جدید XPS 15 تفاوت زیادی با مدل قبلی ندارد. شرکت دل از دو هفته‌ی دیگر پیش‌فروش این لپ‌تاپ جدید را که XPS 15 9570 نام دارد، آغاز می‌کند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه