مدل وایرلس HTC Vive پاییز امسال معرفی می‌شود

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تنها مشکل هدست‌های واقعیت مجازی مثل HTC Vive این است که سیم دارند. این یعنی برای استفاده از آن‌ها به سیم نیاز دارید تا هدست را به کامپیوتر متصل کنید و به این ترتیب علی‌رغم سیار بودن، برای کار با هدست محدودیت در فضا وجود دارد. مثلا شما با روی سر داشتن این هدست تنها تا جایی می‌توانید راه بروید و دور شوید که سیم از دستگاه جدا نشود.

نمونه‌ی اولیه‌ای از یک دستگاه هدست واقعیت مجازی HTC Vive وایرلس ساخته شده است. این هدست احتمالا پاییز امسال معرفی خواهد شد.

به‌هرحال به نظر می‌رسد برای این مشکل فکری شده؛ چرا که اخبار می‌گویند نمونه‌ی اولیه‌ای از یک دستگاه هدست واقعیت مجازی HTC Vive وایرلس ساخته شده است. این هدست احتمالا پاییز امسال معرفی خواهد شد و گفته می‌شود حاصل سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های Valve و Quark VR است.

یکی از موسسان شرکت بلغارستانی Quark VR در این‌باره گفته است: «تجربه‌ی بدون قطعی و یکپارچه‌ی واقعیت مجازی با استفاده از اتصال وایفای آن‌هم با در نظر گرفتن تاخیرهای غیرمنتظره‌ای که گاهی در این نوع اتصال شاهدش هستیم، چالش بزرگی پیش روی ساخت یک هدست واقعیت مجازی بی‌سیم محسوب می‌شود اما ما از این چالش عبور می‌کنیم و در حال حاضر هم بسیار به این هدف نزدیک شده‌ایم.»

البته هنوز معلوم نیست دقیقا چه زمانی به این هدف جامه‌ی عمل پوشانده شده و بازار تکنولوژی یک هدست واقعیت مجازی وایرلس را به خود می‌بیند. همچنین نمی‌دانیم کی قرار است از این نمونه‌ی اولیه رونمایی شود اما همان‌طور که اشاره شد، احتمالا پاییز امسال زمان معرفی HTC Vive وایرلس باشد.

منبع: Ubergizmo

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه