مدیر ارشد فنی ماشین خودران گوگل استعفا می‌دهد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ماشین خودران

تعدادی از اعضای قدیمی تیم ماشین خودران گوگل، قصد ترک این شرکت را دارند، این شامل «کریس ارمسون»، مدیر فنی تیم هم می‌شود. او به عنوان چهره‌ی این پروژه شناخته شده است.

ارمسون خبر جدایی‌اش را در وبسایت Medium منتشر کرد و گفت پس از هفت سال و نیم که در پروژه ماشین خودران نقش داشته، گوگل بالاخره محصولی ساخته که امیدواریم روزی همه بتوانند از آن استفاده کنند.

«جان کرافچیک»، مدیر عامل بخش ماشین خودران گوگل که سال گذشته به این تیم ملحق شد در توییترش نوشته: «کریس یک همکار و رهبر فوق‌العاده است. از تو به خاطر اشتیاق و تواضعت سپاسگزارم. در ماجراجویی‌های جدیدت موفق باشی!”

یکی از سخنگویان پروژه ماشین خودران گوگل گفته: «هفت سال پیش، ایده‌ی ماشینی که خودش را براند، صرفا یک ایده بود، کریس نقش کلیدی در پیشبرد پروژه داشته و به این تیم کمک کرده که از مرحله تحقیق به جایی برسند که این تکنولوژی نجات‌بخش روزی به واقعیت تبدیل شود. او با صمیمانه‌ترین آرزوهای ما، این تیم را ترک می‌کند.»

طبق گزارش Recode، «جیاجون ژو»، مهندس ارشد نرم‌افزار پروژه و «دیو فرگوسن»، یک مهندس ارشد دیگر از این واحد جدا شده‌اند.

یکی از مدیران ارشد گوگل اخیرا گفته که پروژه ماشین خودران تقریبا آماده است که به یک کسب و کار مستقل تبدیل شود و دیگر بخشی از پروژه‌های خاص آلفابت نباشد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه