مدیر سابق نوکیا در Telstra هم مدیر می‌شود

۲۶ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استفان الوپ (Stephen Elop)، مدیر سابق نوکیا که در آخرین اقداماتش تلاش‌هایی ناکام برای سرپا نگه‌داشتن این شرکت با اتکا به ویندوزفون مایکروسافت داشت، به‌عنوان «مدیر راهبردی» به استخدام شرکت استرالیایی تلسترا (Telstra) درآمد.

«اندرو پن» (Andrew Penn) مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که الوپ ۴ آوریل (۱۶ فروردین) کار خود را در تلسترا آغاز می‌کند:

استفان فورا نیروی کار موردنیاز خود را از تیم ما در اختیار می‌گیرد و این سرمایه را با تجربه‌ی گسترده و عمیق در حوزه‌ی تکنولوژی و همچنین مشتری‌مداری ذاتی خود همراه می‌کند.

الوپ اگرچه در حال حاضر شخصیت محبوبی برای مردم فنلاند نیست، اما در سابقه‌ی فعالیت‌های خود نقش‌های مهمی در شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری داشته.

الوپ اگرچه در حال حاضر شخصیت محبوبی برای مردم فنلاند نیست، اما در سابقه‌ی فعالیت‌های خود نقش‌های مهمی در شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری داشته؛ از جمله راه‌اندازی بخش مایکروسافت آفیس و کار کردن در سمت مدیرعامل شرکت Macromedia. الوپ همچنین نقش‌های اجرایی‌ای در Adobe داشته و مدتی مدیر عملیاتی Juniper Networks بوده است.

در نوکیا بیشتر شهرت الوپ مربوط به توصیفی بود که از نوکیا به‌عنوان «یک پلت‌فرم سوخته» یاد کرد و بعد از آن هم البته ترجیح ویندوزفون به اندروید برای گوشی‌های نوکیا. حاصل فعالیت‌های او پایان کار گوشی‌های نوکیا بود که در نهایت باعث شد امتیاز ساخت گوشی‌های این شرکت فنلاندی به مالکیت مایکروسافت دربیاید.

منبع: Recode

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. پدرام

    استاد و متخصص گند زدن به شرکت نوکیا….. یک اسب تروجان به تمام معنی….. بد بخت تل استرا…..

  2. حسین

    عاشقتم من یه جور خاص

  3. امین

    یادش بخیر،با چه ذوق و شوقی یک گوشی n72 خریدم ، واسه خودش پرچمدار بود اونموقع…!!!
    به مظر من نوکیا مصداق بارز “از عرش به فرش افتادنه” و سیاستهای اشتباه مدیران ارشد و به ویژه پافشاری بر استفاده از وین فون،نوکیا رو به ورطه انقراض کشوند.به نظر من هنوز هم نوکیا اگر از سلطه مایکروسافت در بیاد می تونه با اندروید و طراحی بهتر خودشو بالا بکشه چون هنوز از این برند در اذهان مردم به خوبی یاد می شه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه