مرسدس بنز: برای تولید یک خودروی برقی با برد زیاد آماده‌ایم

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تسلا به‌زودی شاهد رقابت سنگینی خواهد بود که میان این شرکت و سایر تولیدکنندگان اتومبیل به وجود می‌آید. به گزارش رویترز مرسدس بنز می‌خواهد پاییز امسال در نمایشگاه خودروی پاریس، از کانسپت یک خودروی برقی با قابلیت پیمودن مسافت‌های طولانی رونمایی کند. این خودرو با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی تا ۳۱۰ مایل را بپیماید.

آن‌طور که مرسدس‌بنز می‌گوید این خودروی برقی با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی تا ۳۱۰ مایل را بپیماید.

توماس وبر، رییس ارشد بخش توسعه‌ی شرکت دایملر (مالک مرسدس بنز) هفته‌ی پیش در اشتوتگارت آلمان درخصوص برنامه‌های تولید چنین خودرویی سخن گفت و در این زمینه تاکید کرد این خودرو طی ده سال آینده برای فروش آماده می‌شود.

او در مصاحبه‌ای به خبرنگار رویترز گفته است: “زیرساخت موردنیاز آماده است؛ گروه‌های ما مشغول کار روی پروژه هستند و نتایج مقدماتی، موفقیت‌های چشمگیری را با روند رشد سریع نشان می‌دهند.”

وبر در صحبت‌هایش اشاره‌ای نکرده که آیا این کانسپت در قالب یک سدان نمایش داده خواهد شد یا یک کراس‌آور. اما به‌طور کلی از صحبت‌های او این‌طور برمی‌آید که خروجی نهایی، احتمالا یک خودروی خانواده‌ی کاربردی خواهد بود؛ نه خودرویی برای رقابت با BMW i8. جدیدترین اخبار هم می‌گویند این خودرو احتمالا باید یک مدل SUV آماده‌ی رقابت با تسلا مدل X باشد.

از طرفی مرسدس‌بنز از قبل هم وعده‌ی ساخت یک خودروی تمام‌برقی را از سری خودروهای کلاس B این شرکت داده بود. قرار است این خودروها در کانادا و ایالات متحده آمریکا به فروش برسند. مرسدس‌بنز برنامه دارد تا سال ۲۰۲۰ بیش‌تر از ۱۰۰ هزار دستگاه خودروی برقی بفروشد.

منبع: Autoweek

E3_News

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    جهت اطلاع کاربران برای تبدیل مایل به کیلومتر
    ۳۱۰ مایل برابر با ۴۹۸.۸۹۷ کیلومتر هست
    ۴۹۸ کیلومتر و ۸۹۷ متر

  2. Avatar Aref

    سلام
    ۳۱۰ مایل برابر با ۴۹۸.۸۹۵۴ کیلومتر است تقریبا ۵۰۰کیلومتر برای منم سوال بود که ۳۱۰ مایل چند کیلومتره.

  3. Avatar مهدی

    آقای جمشید آرین ماشین طراحی کرده با یک بار شارژ، تا ۶۵۰ کیلومتر می تواند حرکت کند! وقتی میبینم کشورهایی وثل آلمان و فرانسه به راحتی دارند درباره همچین چیزی برنامه ریزی می کنند اما ایران هنوز دنبال فروختن بنزین های خودش هست، اعصابم خورد میشه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه