مرسدس پخش تبلیغ سری جدید Class-E را متوقف کرد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت مرسدس پخش تبلیغ تلویزیونی سدان Class-E جدید خودش را متوقف کرده است. حجم زیادی از مشتریان مرسدس به تبلیغ این شرکت و مقایسه‌ای که در آن، با سیستم رانندگی خودکار ماشین F 015 Concept شده بود، خرده گرفته‌اند. مشتریان مرسدس گفته‌اند که سیستم رانندگی خودکار F 015 Concept شباهتی به سیستم کمک به رانندگی خودروهای Class-E ندارد.

خودروی F 015 در حال حاضر یک کانسپت است و طبق گفته‌ی مرسدس بنز، آینده را نشان می‌دهد.

تبلیغ مرسدس دو خودروی F 015 و یک سدان Class E را کنار هم نشان می‌دهد و می‌گوید که آیا دنیا برای “خودرویی که می‌تواند خودش رانندگی کند، آماده هست یا نه.” در انتهای این تبلیغ هم گفته می‌شود که خودروی کانسپت مرسدس بنز، به واقعیت تبدیل شده است.

با اینکه سری جدید خودروهای Class-E سیستم‌های پیشرفته‌ای برای کمک در رانندگی دارند، اما اصلا شبیه به رانندگی خودکار نیستند. سیستم‌های مرسدس فقط می‌توانند خودرو را در لاین خودش نگه دارند و به پیچیدن کمک کنند، اما راننده‌ها باید در همه حال دست‌شان را روی فرمان قرار دهند.

پخش تبلیغ مرسدس بنز از تلویزیون متوقف شده و شرکت مرسدس بنز هم این تبلیغ را از همه‌ی شبکه‌های رسمی‌اش پاک کرده است.

خودروی F 015 در حال حاضر یک کانسپت است و طبق گفته‌ی مرسدس بنز، آینده را نشان می‌دهد. در حالی که سیستم‌های رانندگی خودکار مدل‌های جدید Class-E شباهتی به کانسپت طراحی شده‌ی مرسدس ندارند.

منبع: The Verge

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه