مسابقات برنامه‌نویسی Chillin Wars با اهدای جوایز برندگان پایان یافت

۱۶ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
برنامه‌نویسی Chillin Wars

مرحله نهایی و مراسم اختتامیه مسابقات برنامه‌نویسی Chillin Wars پنجشنبه هفته گذشته ۱۴ دی‌ماه در دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

مسابقات Chillin Wars در حوزه برنامه‌نویسی و با حمایت دیجی‌کالا سه هفته پیش آغاز شد. در هفته‌های گذشته شاهد برگزاری کارگاه آموزشی، سیدبندی و مسابقات گروهی بودیم و بلاخره مرحله نهایی و مراسم اهدای جوایز این رقابت‌ها، پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد.

مسابقات که در مرحله نهایی از همیشه نفس‌گیرتر شده بود تا ظهر روز پنجشنبه در جریان بود و با مشخص شدن برندگان در دو بخش جونیور و سینیور به کار خود پایان داد. پس از پایان بخش‌ نهایی، مراسم اختتامیه با سخنرانی امین حق‌پناه مسئول برگزاری مسابقات آغاز شد. حق‌پناه از تلاش سابقه‌دار دانشجویان و مسئولین در دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت برای برگزاری مسابقاتی در این حد از کیفیت سخن گفت. او به این موضوع اشاره کرد که در گذشته با وجود تلاش‌های بسیار به دلیل عدم استقبال یا مشکلات فنی، این مسابقات رونق چندانی نداشت و برگزاری پررونق این مسابقات در سال جاری را یک فرصت مهم و ارزشمند ارزیابی کرد. حق‌پناه در پایان سخنان خود از مسئولین دانشکده و فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا به دلیل حمایت از این رویداد علمی قدردانی کرد.

در ادامه مراسم اختتامیه این رویداد، هادی اوستان از سرپرستان بخش مهندسی دیجی‌کالا سخنرانی کرد. اوستان به تحولات تکنولوژیک دیجی‌کالا در سال‌های اخیر و تلاش دیجی‌کالا برای استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر برای پاسخ‌گویی بهتر سایت در روزهای پرفشار اشاره کرد. او همچنین به چالش‌های آتی نرم‌افزاری و تکنولوژیک دیجی‌‎کالا در راه جهانی شدن هم پرداخت.

در پایان این مراسم جوایز به برندگان بخش‌های مختلف مسابقه در رده‌های جونیور و سینیور اهدا شد.


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    این چه ویدئویی بود 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه