مشخصات فنی و قیمت احتمالی شیائومی می نوت ۱۰ لایت لو رفت

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
شیائومی می نوت 10 لایت

شیائومی فردا از گوشی می نوت ۱۰ لایت رونمایی می‌کند اما یک فروشگاه روسی، اطلاعات این محصول از جمله قیمت آن را پیش از معرفی رسمی فاش کرد.

مشخصات می نوت ۱۰ لایت که تا چند ساعت پیش اطلاعات زیادی در رابطه با آن در اختیار نداشتیم اکنون به طور کامل فاش شده و با توجه به آن می‌دانیم این محصول به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با وضوح +FHD و اندکی خمیدگی مجهز خواهد شد که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دقیقا مانند آنچه که در می نوت ۱۰ دیدیم به صورت قطره‌ای درون آن قرار گرفته است.

قلب تپنده این محصول را اسنپدراگون ۷۳۰G تشکیل می‌دهد که دقیقا مشابه پردازنده به کار رفته درون می نوت ۱۰ است. به حافظه رم که برسیم ظاهرا باید آن را هم ردیف با می نوت ۱۰ بدانیم که ۶ گیگابایت رم دارد (می نوت ۱۰ پرو به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده).

شیائومی می نوت 10 لایت

بیشتر بخوانید: لیست گوشی‌های واجد شرایط شیائومی برای دریافت رابط کاربری MIUI 12 منتشر شد

حال سوالی که پیش می‌آید این است که پسوند لایت دقیقا چه معنایی در اینجا دارد؟ در واقع می نوت ۱۰ یک محصول میان رده بود که از یک دوربین قدرتمند بهره می‌برد. این دوربین سنسوری به بزرگی ۱۰۸ مگاپیکسل داشت که این گوشی را در وب‌سایت DxOmark هم ردیف با پرچم‌دارها قرار می‌داد!

می نوت ۱۰ لایت هم یک میان رده است و مشخصات فنی آن باید با دیگر میان رده‌ها برابر باشد. اما وقتی به دوربین می‌رسیم می‌بینیم که بزرگی سنسور از ۱۰۸ به ۶۴ مگاپیکسل کاهش یافته. دوربین فوق عریض از ۲۰ به ۸ کاهش پیدا کرد و دوربین تله‌فوتو هم به طور کامل حذف شد! در کنار این دو، یک سنسور ۵ و ۲ مگاپیکسلی دیگر هم قرار گرفت که به ترتیب ماکرو و سنجش عمق هستند.

باتری این گوشی نیز همانند می نوت ۱۰ حجیم بوده و ۵.۲۶۰ میلی‌آمپر ساعت حجم دارد. پشتیبانی از شارژر سریع ۳۰ واتی هم از خصوصیات بارز این باتری بزرگ به حساب می‌آید. جک ۳.۵ میلی‌متری در این گوشی نیز حضور دارد و حتی وزن آن هم ۲۰۸ گرم باقی مانده. به عبارتی تنها تفاوت بین این دو گوشی شکل ماژول دوربین و اندازه سنسور است.

شیائومی می نوت 10 لایت

شیائومی می نوت ۱۰ لایت فردا و در جریان استریمی زنده رونمایی می‌شود. همچنین گفته می‌شود سری ردمی نوت ۹ نیز فردا به بازار جهانی عرضه می‌شوند. می نوت ۱۰ لایت طبق اطلاعات این فروشگاه با قیمت ۳۴۵ دلار (۳۲۰ یورو) راهی بازار خواهد شد که حدودا ۲۰۰ دلار از می نوت ۱۰ ارزان‌تر است.

بیشتر بخوانید: گوشی شیائومی Mi 10 Youth با دوربین پریسکوپی معرفی شد

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. hosein

    در ضمن این روزا کسی نمیره دنبال هواوی

  2. amir

    سلام همچی نوشتین لو رفت انگاری چی هستن اونکه ۱۰۸مگاپیکسل زده بودین هرکی خرید پشیمون شداینا که هیچی دیگه هیچ ارزونی بی حکمت نیست گوشی‌اش خوب نیستن همه مدلشم داشتم و دارم، فقط هواوی و سامسونگ

    1. hosein

      دوست عزیز وقتی هیچی نمیدونی نظر نده
      چند وقت پیش بهترین برند های جهان اول سامسونگ بود دوم اپل سوم هواوی و چهارم شیائومی حالا شیائومی جای هواوی رو گرفت و در مقام سوم قرار داره و بزودی جای اپل و سامسونگ را هم خواهد گرفت شیائومی به تازگی miui12 را معرفی کرد این رابط کاربری بزودی بهترین رابط کاربری خواهد شد حالا خودت میتونی رابط کاربری شیائومی و رابط کاربری هواوی آشغال را باهم مقایسه کنی
      شاید گوشی های قدیمی شیائومی بدرد نخور باشد ولی الان شیائومی با گوشی های جدیدش بازار گوشی های اسمارت فون را به دست گرفته
      من هم خودم یه روزی طرفدار سامسونگ بودم واز گوشی های سامسونگ استفاده میکردم ولی پس از تحقیق های بسیار در مورد شیائومی متوجه شدم که بهتر از همه است و گوشی هایش را باقیمت خوبی به فروش میگذارد
      پس لطفا وقتی هچی نمیدونی قضاوت نکن

    2. mohammad

      سلام شما که چیزی از گوشی نمیدونی نظر نده لطفا.شیاومی بهترین گوشی هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت و سرعت هست و هواوی اشغاله.سامسونگ هم فقط داره پول برندو میگیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه