مشخصات کامل گلکسی واچ اکتیو سامسونگ افشا شد

۲۲ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی واچ اکتیو

از مدت‌ها قبل شایعات و گزارش‌های زیادی در رابطه با عدم وجود حاشیه‌ی چرخان در جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شده بود؛ اما با حالا دیگر با قاطعیت می‌توانیم به این موضوع بپردازیم. در ابتدا گفته می‌شد جانشین Gear Sport، گلکسی اسپرت نام دارد ولی حالا طبق این گزارش موثق، ساعت هوشمند مذکور تحت عنوان گلکسی واچ اکتیو روانه‌ی بازار خواهد شد. در رابطه با مشخصات آن هم پیش از این اطلاعاتی منتشر شده بود و حالا می‌توانیم به بخش دیگری از آن‌ها اشاره کنیم. بار دیگر باید خاطرنشان کنیم که این ساعت هوشمند فاقد حاشیه‌ی چرخان است و سامسونگ همچنین اندازه نمایشگر را هم کاهش داده است.

گلکسی واچ اکتیو از نمایشگر ۱.۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره می‌برد. ساعت Gear Sport از نمایشگر ۱.۲ اینچی بهره می‌برد و به همین خاطر، حذف حاشیه‌ی چرخان با وجود کوچک کردن نمایشگر، اقدام عجیبی محسوب می‌شود زیرا حالا کاربران برای تعامل با ساعت باید بیش از پیش از نمایشگر لمسی بهره ببرند. همچنین این ساعت از باتری ۲۳۶ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که به‌عنوان مقایسه، باید بگوییم ظرفیت باتری Gear Sport سیصد میلی‌آمپر ساعت بود.

گلکسی واچ اکتیو

در ضمن مدل بزرگ‌تر همراه با باتری حجیم‌تر در دست ساخت نیست. با توجه به اینکه تنها یک مدل از Gear Sport عرضه شد، چنین رویکردی چندان تعجب‌آور به حساب نمی‌آید. حالا که صحبت از باتری به میان آمد، باید بگوییم که این ساعت هوشمند همراه با پد شارژ عرضه می‌شود و افرادی که گلکسی اس ۱۰ را خریداری می‌کنند، با بهره‌گیری از قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم آن به‌راحتی می‌توانند این ساعت هوشمند را شارژ کنند.

گلکسی واچ اکتیو تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند. از دیگر مشخصه‌های آن هم می‌توانیم به بهره‌گیری از چیپ‌ست دو هسته‌ای اگزینوس ۹۱۱۰، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث ۴.۲ و ارتباط وای‌فای اشاره کنیم. طبیعتا، این ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل تایزن است و از بیکسبی هم پشتیبانی می‌کند. تمام این مشخصات در یک بدنه به ضخامت ۱۳ میلی‌متری قرار دارند که ضخیم‌تر از بدنه ۱۱.۶ میلی‌متری Gear Sport محسوب می‌شود.گلکسی واچ اکتیو در کنار گلکسی اس ۱۰ در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) معرفی خواهد شد.

منبع: SamMobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar shahabmp

    رسما زد ساعت هوشمند پرفروششو خراب کرد که فروش ساعت هوشمندیش که فروش خوبی نداشته رو خراب نکنه!!!! نه من که نوشتم چیکار کرده فهمیدم چیکار کرده نه خودش فهمیده چیکار کرده، شما اگه فهمیدید چه گندی زده ما رو هم راهنمایی کنید!!!! این سامسونگ جدیدا هیچ اعتقادی به روح نداره!!!!

  2. Avatar saeid_biologist

    ضخیمتره، صفحه نمایشش کوچکتره، حاشیه چرخان نداره، ظرفیت باتریش هم کمتره. به شخصه میگم نبینمش بهتره!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه