مشخصات ZTE Axon 7 Mini لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ZTE دقیقا دو ماه پیش دست به معرفی گوشی جدیدی به نام Axon 7 زد. در حالی که همه انتظار داشتند نام این گوشی Axon 2 باشد، این شرکت عدد ۷ را برای پسوند گوشی جدیدش مناسب‌تر دانست. در مراسم معرفی این گوشی معلوم شد سری اکسون شامل مدل‌های Axon Mini و Axon Pro می‌‌شود.

Axon 7 Mini رم ۳ گیگابایتی دارد و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است.

و اما امروز مشخصات مدل جدیدی از گوشی هوشمند Axon 7 ساخت لو رفت. نام این مدل ZTE Axon 7 Mini است و از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ بهره می‌برد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی full HD است.

Axon 7 Mini رم ۳ گیگابایتی دارد و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است. این گوشی با یک باتری ۲۷۰۵ میلی‌آمپری شارژ می‌شود. دوربین پشت این مدل از گوشی ZTE یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است و با دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی آن می‌توانید عکس‌های سلفی خود را به ثبت رسانده‌اید. اگر مایلید که ابعاد این گوشی را بدانید گزارش سایت GSM Arena از ابعاد ۷.۸ × ۷۱ × ۱۴۷.۵ میلی‌متر خبر می‌دهد. وزن گوشی به نقل از همین سایت ۱۵۳ گرم است و با اندروید ۶.۰ مارشمالو کار می‌کند.

در مورد مشخصات ظاهری این گوشی این را می‌دانیم که دو رنگ خاکستری و طلایی برای آن در نظر گرفته شده که البته معلوم نیست Axon 7 Mini با هر دو رنگ ارایه شود.

منبع: GSM Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه