آیا بازی Assassin’s Creed: Syndicate با مشکلات تکنیکی مواجه است؟

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Assassin’s Creed

قسمت جدید مجموعه بازی‌های فرقه‌ی اساسین (Assassin’s Creed) با نام سندیکا (Syndicate) تا چند روز دیگر به شکل رسمی راهی بازار می‌شود. به‌تازگی برخی از رسانه‌ها این بازی را نقد کرده‌اند و گفته‌اند که این عنوان با مشکلات تکنیکی همراه است.

به‌نظر می‌رسد که جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های فرقه‌ی اساسین با مشکلات تکنیکی زیادی همراه است که از بین آن‌ها می‌توان به افت فریم و باگ‌های فراوان اشاره کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که بازی فرقه‌ی اساسین: سندیکا همچنان مشکلات نسخه‌ی قبلی این مجموعه بازی‌ها که اتحاد (Unity) نام داشت را در بردارد و یوبی‌سافت سعی نکرده آن‌ها را برطرف کند. در نقدهای اولیه‌ گفته شده که بازی دارای باگ‌های فراوانی است که بازی‌کننده‌ها را با مشکل روبه‌رو می‌کنند.

این اطلاعات که از نقد نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ به‌دست آمده، گفته‌اند که این عنوان با مشکلات زیادی همراه است. بسیاری از کاربران هم گفته‌اند که حرکت لب شخصیت‌های بازی با صدا همخوانی ندارد. تاثیر نور روی صورت شخصیت‌ها چندان خوب از کار در نیامده و شخصیت‌ها هم بی حس طراحی شده‌اند. همچنین طراحی مو که در نسخه‌ی قبلی بسیار خوب بود، در این قسمت جالب توجه نیست.

Assassin’s Creed Syndicate

در ادامه گفته شده که این بازی با Glitchهای زیادی همراه است و شخصیت اصلی در بین زمین و هوا گیر می‌کند. همچنین مشخص شده که فریم‌ریت بازی روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پایین است و حتی در برخی مواقع باعث شده که بازی فریز شود که برای برطرف کردن این مشکل باید کنسول را خاموش و روشن کرد. البته یوبی‌سافت گفته که این عنوان دارای یک بروزرسان روز اول است که بازی‌کننده‌ها باید حتما آن را دانلود کنند. امیدواریم با به‌روزرسان روز اول این بازی، مشکلات آن برطرف شود.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. mohammadi

    به نظر می رسه موتوری که برای ساخت این بازی به کار می رود به کل مشکل دارد!

    1. m.z

      من گرافیکم ۲ جی فورسه اما اساسین کرید سندیکیت بازی برام تیک داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه