نمایشگاه MWC 2016 آوردگاه ال جی G5 و سامسونگ گلکسی S7 خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال جی قصد دارد تا کنفرانس خبری خود را در روز دوم اسفند ماه و قبل از نمایشگاه کنفرانس جهانی موبایل (MWC) برگزار کند و انتظار می‌رود که ال جی در این کنفرانس گوشی جدید خود به نام ال جی G5 را معرفی کند. ال جی مصمم است که این بار دیگر در عرضه‌ی گوشی جدید خود و فروش آن از سامسونگ عقب نماند. سابقا سامسونگ محصولات جدید خود را خیلی زود به دست کاربران می‌رسانده که به همین دلیل نبض بازار را دست می‌گرفت و کار را برای ال جی سخت می‌کرد.

طبق اظهارات یکی از مدیران ال جی که در نشریه‌ی Korean Times چاپ شده، عرضه‌ی محصولات قبلی این شرکت همیشه زیر سایه‌ی گسترده‌ی سامسونگ که زودتر بازار و توجه کاربران را به خود جلب می‌کرد، دست کم شده‌اند؛ اما ال جی الکترونیکس (LG Electronics) این بار قاطعانه تصمیم دارد تا در این رقابت از سامسونگ پیشی بگیرد و گوشی جدید خود را در اسرع وقت روانه‌ی بازار کند.

تا این لحظه شایعات متعددی درباره‌ی گوشی ال جی G5 به بیرون درز کرده و نکته‌هایی از طراحی، استفاده از فلز در بدنه یا تعبیه‌ی حسگر عنبیه و اثر انگشت را به کاربران اطلاع داده است. بر اساس آخرین شایعه‌هایی که درباره‌ی ال جی G5 منتشر شده، این گوشی یک نمایشگر ۵٫۶ اینچی مجهز به شیشه‌ی گوریلا گلس ۴، یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلیدارد که با کارت حافظه هم قابل افزایش است.

اما طبق اخباری که درز کرده، ویژگی خاص گوشی ال جی G5 طراحی ماژولار آن است. کاربران می‌توانند قسمت پایینی این گوشی را دربیاورند و باتری آن را عوض کنند. به علاوه دوربین اصلی این گوشی ۲۰ مگاپیکسلی است و فوکوس خودکار لیزری و لرزش‌گیر اپتیکی دوربین (OIS) هم دارد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. Next is Now

    G5 گوشی خوبی خواهد بود اما قطعا باز هم سیر سایه ی آخرین کهکهشان سامسونگ یعنی GALAXY S7 قرار خواهد گرفت مثل سایر پرچمداران آینده

  2. علی جوادی

    هیچ کمپانی یارای مقابله با محصولات اپل رو نداشته و نخواهد داشت

    1. ( Ali S(asobhani99@gmail.com

      آقای جوادی هیچ وقت از اپل تعریف نمیکنه ،اونم اینطور با تعصب! این جا یک نفر تغییر نام داده و خواسته آقای جوادی رو طرفدار اپل نشون بده

  3. میثم

    خدا کنه با وجود اسنپدراگون ۸۲۰که باتریو بهتره میکنه. شارژ دهی ال جی جی ۵ بهتر کنه هر چند باتری جی ۴.بهتره از ۳ شد ولی باز کمه

  4. محمد

    زنده باد ال جی!!!!!

  5. pouyan

    همش الکیه بابا هر گوشی قبل این که بیاد جوری ازش تمجید شایعه ساز ی میشه که انگار خدا خودش امده پایین گوشی ساخته بعد که میاد فقط باید بیای قیافه طرفداراشو ببینین گر چه خیلی ابرو داری می کنن ولی خوب حتی از طرفدارای برندای دیگه هم بهتر میدوننن چه گند بالا امده همین پرچم دار lg دو سال پیش تو همین دی جی کالا اولین گوشی اندروید بود امسال سومین (گرچه من عقیده دارم انتخاب lg یه اشتباه به عنوان این که همچین جایگاه داشته باشه g3 هیچ وقت بهتر note 4 نبود همچنین بنده در این که g4 بهتره از s6 edge هم باشه موندم به هر حال…)

    1. آرمان

      فقط سامسونگ خوبه شما برو سامسونگ بخر ما اگه گفتیم چرا خریدی.والا…

    2. essi

      داداش من تو از گوشی چی میدونی؟ وقتی یه گوشی الجی سری G گرفتی دستت بعد بیا بگو من موندم چرا فلانه! من ۳ ساله G2 دارم قرار اندروید ۶ با امکانات G4 واسه گوشیم بیاد تا همینجاشم رو اندروید۵.۱ خدای کیفیت و امکاناته وهمچنان میشه با گوشی های پرچم دار مقایسش کرد. دیگه گوشی G4 با همون امکاناتش و مخصوصا بهترین دوربینش که بارها دیجی کالا اعلام کرده بهترین دوربین رو تو تمام گوشیا داره اصن بحثی نمیمونه. خودت میگی موندم پس زمانی میفهمی یه گوشی G4 دستت بگیری چند روز باهاش کار کنی اونوقته میفهمی الجی یعنی چی. پسر همسایمون s6 edg سامسونگ دارهبا اینکه خودم عاشقشم گوشیش با اینکه رمش۴ هست اما مثل یه گوشی ۲۰۰ تومنی همش لگ داشت ۲ میلیون بدی جای یه گوشی که همش لگ داشته باشه؟

  6. طاها

    اووف امپراطور داره میاد

  7. میثم

    بنداز دورررررر بدرد نمیخوره فقط هواوی

    1. farid

      خخخخخ..واقعا مگه میشه آدم بخاطر قیمت کم طرفدار یه شرکت چینی بشه.من که نمی فهمم.من صراحتا میگم که ۳ تا گوشی وارد خانواده کردم که ۲ تاش هوآوی بوده ولی خریدم چون به خوبی جنسش و امکاناتش اعتماد داشتمو پول دوتاشونم رو هم یه تومن نشد.ولی اگه میخواین طرفدار شرکتی باشین حداقلش اینه که طرفدار یه برند لوکس یاغیر چینی باشید

      1. Mamad

        دوست عزیز منظورت از لوکس همون شرکتیه که تا دیروز ماشین لباسشویی تولید میکرد؟الان زده تو کار گوشی!:|
        بعدشم همین ینی ینی که میگی همه ی گوشیا پشتشونو باز کنی پشتش زده ین محض اطلاعات عرض کردم که یک وقت سوتفاهم نشه این برند از امریکا امده:|

      2. علیرضا

        سلام بر محمد عزیز…در تکمیل حرفهای شما باد بگم که الجی خمیردندون هم تولید کرده که اسناد و عکسهاشم موجوده…خواستین بگین لینک بذارم.با تشکر از دیجی کالا.

      3. علی

        الآن شما طرفدار کدوم برندی؟! بگو تا ما هم با محصولات برندتون آشنا بشیم !!!

      4. سام

        دوست عزیز اگر بخواهید به سابقه این دو شرکت نگاهی بندازید متوجه می شوید LG تقریبا ۱۰ سال قبل از Huawei در کار صادرات تلفن همراه بوده (می تونید در گوگل جست و جو بفرمایید). شرکت LG ید طولایی در زمینه تکنولوژی از لوزم خانگی تا تلفن همراه داره. شرکت Huawei هم در زمینه تجهیزات مخابراتی بسیار قوی هست و علاوه بر آن الان سومین تولید کننده تلفن همراه تو دنیاست.خلاصه دوران این که تا چند سال پیش اگر حرف از LG می شد اولین چیزی که در ذهن نقش می بست تلوزیون و یخچال بود و حرف از Huawei که می شد یا کسی اسمشو نشنیده بود یا اگرم شنیده بود بخاطر تجهیزات مخابراتیش بوده نه تلفن همراه، به سر اومده. انقدر هم غیرت رو برند مصرفی نداشته باشید، در زمینه تکنولوژی غیرت داشتن واقعا بی معنی هست.

      5. ( Ali S(asobhani99@gmail.com

        خخخ. دوست عزیز یکم معلومات خودتو بالا ببری بد نیست . سامسونگ اول گوشی میزد بعد سراغ لوازم خانگی رفت. در همه مواردم حرف اول رو میزنه. ساختن ماشین لباسشویی با اون همه فناوری هم کار هر کسی نیست و ال جی هم همواره کپی در این زمینه میزده

      6. سام

        دوست عزیز علی آقا
        جز اینکه کسی تو یک شرکت کار کنه، یا سهامی از آن شرکت داشته باشه و یا از بستگانش وابستگی به آن شرکت داشته باشد دلیل منطقی دیگری بر حساسیت و احساس مالکیت بر یک برند و تخریب برند رقیب وجود ندارد. صرف اینکه شما از فلان برند راضی هستید و به محصولاتش علاقه دارید نباید دلیل بشه که چشم بسته جوری از اون برند طرفداری کنید که به بقیه این حسو القا کنه که شما حس مالکیت به اون برند را دارید و با حرص نسبت به برندهای رقیب سخن بگید. البته که هر مصرف کننده ای با انتخاب محصولی از یک برند از دید خودش اون برند را بهترین در دنیا می داند.
        و صرفا جهت بحث معلومات و اطلاعاتی که دادید باید بگم با جستجوی تاریخچه ال جی و سامسونگ به این نتایج در ویکی پدیا خواهید رسید:
        شروع به کار شرکت سامسونگ در ابتدا صادرات آرد و ماهی خشک بوده، در سال ۱۹۷۰ شروع به فروش تلوزیون میکند (تو این سال تو ذهنشون هم تولید موبایل نبوده، موتورولا اولین تلفن همراه را در سال ۱۹۷۳ تولید کرد) و ادامه در ویکی پدیا …
        در خصوص کپی برداری شرکت ال جی:
        این شرکت تولید اولین رادیو کره ای، تولید اولین تلفن کره ای، تولید اولین تلوزیون سیاه سفید کره ای، تولید اولین تهویه هوای کره ایرا در کارنامه دارد و ادامه در ویکی پدیا …
        در آخر پاسخ من به شما صرفا از این جهت هست که اگر مصرف کننده هستید چشم بسته از برند مورد علاقه خود بت نسازید و برند های رقیب را بی ارزش ندونید چون خود این برند ها همچین طرز تفکری نسبت به رقباشون ندارند.

      7. سیدعلی طاهری

        الان دیگه کپی کاری یه چیز رایجی شده در اکثر برندها و اگه خبرهای دیجی کالارو دنبال کرده باشی متوجه میشی که هرچند وقت یه بار یه کپی جدید از شرکت اپل درمورد سامسونگ رو میشه(حالا فقط در زمینه گوشی و پتنت که به گفته شما کار اصلیشه ها) در آخرم جریمه میشه.در ضمن شماهم اگه بلدی برو کپی بزن والا !!!

  8. Majid

    جی ۴ نسبت به جی ۳ اختلاف زیادی نداشت اما با این ویژگی های جی مطمئنا باز هم بهترین گوشی اندرویدی سال انتخاب میشه

  9. امین حمیدی

    سلام
    طراحی ماژول ، آزمون تست و خطاست و گمان نمیکنم برای یک پرچمدار معرفی اینچنین محصولی مخصوصا طرح کشویی باطری فکر نمیکنم آنچنان کاربردی و مهم باشه . اما سری جی ال جی واقعا رقیب های خوبی هستند برای اس سامسونگ …. حال باید شاهد معرفی پرچمدارهای این دو برند باشیم و در مقایسه عملی ببینیم سال ۲۰۱۶ برای این پرچمدارها چگونه خواهد گذشت . اما اخبار و شایعات حول محصولات سامسونگ بیشتر و بهتر بوده است .

  10. افشين

    حسگر اثر انگشت چی؟؟

    1. مجید

      افشین جان این گوشی دارای حسگر عنبیه چشم است که بسیار دقیقتر و سریعتر از حسگر اثر انگشت عمل میکند.

  11. محمد

    اگر جی۵ به صورت فبلت اراءئه بشه بنظرم نمیتونه نبض بازارو دستش بگیره
    یا حداکثر باید۵.۳ باشه یا مانند دیگر رقبا باید در دو سایز معرفی بشه ک بتونه انعطاف بازار رو داشته باشه
    بنظرم در دو اندازه ۵.۲ و ۵.۶ اندازه های خوبی باشن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه