ایرپادز جدید اپل ماه بعد به همراه مک‌ بوک پرو ۲۰۲۰ رونمایی می‌شود

۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ایرپادز جدید اپل

با توجه به یک منبع موثق، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد ماه بعد به همراه مک ‌بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۰، از یک ایرپادز جدید نیز رونمایی کند.

منبع موثقی که این خبر را گزارش کرده، جان پراسر (John Prosser) نام دارد؛ همان شخصی که گفته بود آیفون SE در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین) رونمایی می‌شود و جالب اینجاست که دقیقا هم این اتفاق افتاد و به همین خاطر خیلی‌ها او را منبع قابل اعتمادی می‌دانند.

بعد از مدت‌ها اما جان مجددا با خبری جدید بازگشت. خبری که می‌گوید اپل قصد دارد در ماه آینده از نسخه جدید مک بوک پرو ۱۳ اینچی رونمایی کند و سورپرایز این رویداد نیز حضور یک ایرپادز جدید است. شهرت و محبوبیت این گجت آنقدر بالا هست که جای تعجبی هم ندارد اپل تا این حد روی آن مانور می‌دهد.

این شرکت در سال ۲۰۱۹ حدودا ۶۰ میلیون ایرپادز به فروش رساند که این یعنی ۵۰ درصد از سهم هدفون‌های بی‌سیم بازار! حتی امسال و با شیوع ویروس کرونا هم به نظر می‌رسد ایرپادز به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهد چون پیش‌بینی شد میزان فروش این محصول تا ۹۰ میلیون نیز افزایش داشته باشد. گفته می‌شد اپل برای سال ۲۰۲۰ حتی عرضه نسخه لایت ایرپادز پرو را هم مد نظر دارد و اگر این اتفاق رخ دهد، آینده خوبی برای آن پیش‌بینی می‌شود. موسسه Counterpoint Research هم ادعا کرده بود اپل می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۰ حدودا ۱۰۰ میلیون از این هدفون‌ها را به فروش برساند!

بیشتر بخوانید: تقاضای بالا برای آیفون SE 2020 عرضه آن را با تاخیر مواجه کرد

طبق گفته‌های جان، اپل قرار بود در ماه مارس رویدادی را برگزار کند تا در جریان آن، از یک سری محصولات جدید رونمایی کند که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل جدیدی از ایرپادز اشاره کرد. اما همانطور که می‌دانید و بارها هم شنیده‌اید، شیوع ویروس کرونا باعث شد این اتفاق رخ ندهد. بنابراین اپل تصمیم گرفت این رویداد را تا ماه مه (اوایل اردیبهشت تا اوایل خرداد) به تعویق بیاندازد.

ایرپادز جدید (که قرار بود در رویداد ماه مارس اپل معرفی شود) آماده رونمایی است. این محصول احتمالا به همراه مک ‌بوک پرو جدید در ماه بعد معرفی خواهد شد.

اصلا مشخص نیست طراحی و قابلیت‌های این ایرپادز جدید به چه گونه‌ای خواهد بود. تنها چیزی که در مورد یک ایرپادز جدید می‌دانیم این است که DigiTimes اخیرا اعلام کرده بود اپل قصد دارد از نسخه لایت ایرپادز پرو رونمایی کند. کلمه لایت به این معناست که محصول جدید شکل و شمایلی مشابه با ایرپادز پرو خواهد داشت اما بدون قابلیت‌های خوبی چون حذف نویز. همچنین شایعات دیگری نیز وجود دارد مبنی براینکه اپل قصد دارد هدفون‌های رو گوشی خود را در رویداد WWDC 2020 (کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل) که در ماه ژوئن (اوایل خرداد تا اوایل تیر) برگزار می‌شود رونمایی کند.

در مورد مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید هم خبر زیادی در اختیار نداریم. طبق شایعات، این محصول نیز از همان طراحی صفحه کلید (مکانیزم قیچی) بهره می‌برد تا از این حیث با نسخه ۱۶ اینچی مک بوک پرو و مک بوک ایر برابر باشد. گفته می‌شود مک بوک پرو جدید به آخرین نسل از پردازنده اینتل و میکروفون‌های بهبود یافته برای ضبط حرفه‌ای‌تر صدا بهره می‌برد.

به احتمال زیاد در روزهای پیش رو خبرهای بیشتری در رابطه با این دو محصول خواهیم شنید و لذا شما عزیزان را در جریان جزئیات آن خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: مدل‌های جدید مک بوک با کیبورد جدید به زودی از راه می‌رسند

منبع: wccftech

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه