معرفی مانیتور بنکیو مدل SW320، محصولی ویژه‌ی عکاسان

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بنکیو SW320

شرکت‌های تولیدکننده‌ی مانیتور این روزها تلاش می‌کنند که همواره محصولاتی را به‌صورت تخصصی برای گروه‌های کاربری مختلف، روانه بازار کنند. یکی از مدل‌های پرطرفدار در بازار مانیتور بنکیو SW320 بوده که محصولی ویژه‌ی عکاسان حرفه‌ای است.

این مانیتور جزو سری Photographer شرکت بنکیو قرار می‌گیرد و می‌تواند از پس اصلی‌ترین وظیفه‌ی یک مانیتور ویژه‌ی عکاسان که نمایش صحیح رنگ‌ها است، به‌خوبی برآید. مانیتور SW320 به یاری فناوری‌های فضای رنگی ازجمله AQCOLOR، Adobe RGB و SRGB رنگ‌ها را همان‌گونه که در طبیعت هستند، نمایش می‌دهد. این مانیتور دارای رزولوشن تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بوده که تراکم پیکسلی در آن ۴ برابر بیشتر از یک مانیتور Full HD است. مانیتور SW320 دارای یک کنترلر باسیم برای سوییچ کردن بین Modeهای مختلف است.

همچنین شرکت بنکیو این محصول حرفه‌ای خود را به Hoodهایی برای قرارگیری در اطراف مانیتور تجهیز کرده است. این هودها می‌توانند از انعکاس نور محیط روی صفحه‌نمایش جلوگیری کنند که برای بسیاری از کاربران قابلیت بسیار جذابی است. در قسمت کناری این مانیتور یک شیار کارت حافظه‌ی SD تعبیه‌شده تا عکاسان بتوانند طبق عادت همیشگی‌شان برای انتقال اطلاعات از دوربین به کامپیوتر از این شیار بهره ببرند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه