معرفی ویدیویی برترین برنامه‌های iOS: تاچ‌پل

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اکثر کاربران اهل گشت و گذار در «اپ استور» (App Store) نبوده و صرفا به دنبال برنامه‌هایی هستند که نیازهای روزمره‌یشان را برطرف کند. عده‌ای دیگر هم هر روز سری به اپ استور می‌زنند و تعدادی از برنامه‌ها را امتحان می‌کنند.

جدا از اینکه جزو کدام دسته باشید، بهتر است با دیجی‌کالا مگ همراه شوید زیرا قرار است سفری به دنیای کاربردی‌ترین برنامه‌های iOS داشته و با ۱۰ برنامه‌ی جذاب این سیستم‌عامل بیشتر آشنا شویم.

یکی از برتری‌های سیستم‌عامل اندروید نسبت به iOS قابلیت Swift Keyboard بود. این ویژگی بعد از عرضه‌ی iOS 8 به کمک امکان نصب کیبوردهای جانبی، به این سیستم عامل هم اضافه شد. کاربر به‌وسیله‌ی این ویژگی، می‌تواند در یک حرکت، کلمه مورد نظر خود را  تایپ کند. در ابتدای کار این حرکت برای اکثر کاربران  بسیار دشوار است، اما بعد از مدتی، صرفه جویی زیادی در وقت فرد به‌وجود می‌آورد.

در سیستم‌عامل اندروید این قابلیت به عنوان یک ویژگی روی سیستم‌عامل به کاربران عرضه شده است. برای اضافه کردن این ویژگی روی آیفون، باید یک اپلیکیشن مخصوص روی دستگاه شما نصب شود.

اپلیکیشن‌های زیادی در این راستا روی iOS عرضه شده‌اند که TouchPal یکی از بهترین‌های این اپلیکیشن‌ها است. این برنامه علاوه بر اضافه کردن شکلک‌های بامزه به کیبوردتان، شکل و شمایل آن را هم تغییر می‌دهد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه