معرفی ویدیویی برترین برنامه‌های iOS: جینیوس اسکن

۱۶ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اکثر کاربران اهل گشت و گذار در «اپ استور» (App Store) نبوده و صرفا به دنبال برنامه‌هایی هستند که نیازهای روزمره‌یشان را برطرف کند. عده‌ای دیگر هم هر روز سری به اپ استور می‌زنند و تعدادی از برنامه‌ها را امتحان می‌کنند.

جدا از اینکه جزو کدام دسته باشید، بهتر است با دیجی‌کالا مگ همراه شوید زیرا قرار است سفری به دنیای کاربردی‌ترین برنامه‌های iOS داشته و با ۱۰ برنامه‌ی جذاب این سیستم‌عامل بیشتر آشنا شویم.

فرض کنید در سفر هستید یا به کامپیوتر دسترسی ندارید و می‌خواهید از یک صفحه‌ی مهم اسکن تهیه کنید. در چنین شرایطی بهترین راه‌حل، برنامه‌هایی هستند که از سند موردنظر شما یک فایل PDF تهیه می‌کنند. چنین برنامه‌هایی به‌وسیله‌ی دوربین گوشی شما، صفحه‌ی موردنظر را ثبت می‌کنند و به‌صورت یک فایل ‌PDF تصویر رو ذخیره می‌کنند.

اگرچه کیفیت چنین اسکن‌هایی به پای دستگاه‌های اسکنر معمولی نمی‌رسد اما می‌تواند جایگزین خوبی برای شرایط فوری و بدون امکانات باشند.

اما از میان برنامه‌هایی که در اپ‌استور قرار گرفته‌اند، Genius Scan گزینه‌ی مناسبی به‌حساب می‌آید.

برای شروع، کافی است علامت دوربین در پایین سمت را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که این برنامه زمانی بهترین عملکرد را خواهد داشت که دوربین را به‌صورت عمودی و در فاصله‌ای مناسب از سوژه‌ی مربوطه قرار بدید. البته استفاده از یک پس‌زمینه‌ی تیره هم کمک می‌کند تا فایل مورد نظرتان بهتر اسکن شود.

در مرحله‌ی بعدی، برنامه نتیجه نهایی را به شما نشان می‌دهد. درنهایت برای ذخیره‌سازی فایل موردنظر، کلید ذخیره را در بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید.

می‌توانید برای مشاهده‌ی فایل‌های اسکن شده، گزینه‌ی  Documents را انتخاب کنید.

با دیجی‌کالا مگ در ویدیوی معرفی برنامه‌ی Genius Scan همراه شوید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حمید

    اپ هایی که معرفی می کنید تو نوع خودشون برترین نیستن. مثلا برای اسکن کردن اپ Tiny Scanner امتیاز بالاتر و تعداد دانلود بیشتری نسبت به این اپ داره…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه