سونی گوشی میان‌رده اکسپریا XA2 پلاس را رسما معرفی کرد

۲۰ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
اکسپریا XA2 پلاس

گوشی‌های اکسپریا XA2 و XA2 اولترا در ماه ژانویه معرفی شدند و سونی روز گذشته گوشی اکسپریا XA2 پلاس را معرفی کرد که از لحاظ ویژگی‌ها و دیگر موارد، تا حد زیادی مشابه گوشی XA2 اولترا است.

از لحاظ ظاهری، شاید مهم‌ترین تفاوت بارز، نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ باشد که همانند مدل اولترا اندازه‌ی آن ۶ اینچ است. با این حال، به دلیل این نسبت تصویر جدید، گوشی اکسپریا XA2 پلاس از لحاظ طول و عرض کوچک‌تر شده و به همین خاطر یک گوشی خوش‌دست‌تر محسوب می‌شود. علاوه بر این، سونی این بار به جای استفاده از پنل پلاستیکی، از پنل آلومینیومی استفاده کرده و به همین خاطر این گوشی از بدنه‌ی بسیار بادوامی بهره می‌برد. در مورد دوربین هم باید بگوییم مانند مدل اولترا، یک دوربین تکی ۲۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی تعبیه شده است. اما در مورد دوربین سلفی شاهد بهره‌گیری از تجهیزات ارزان‌تری هستیم؛ زیرا برخلاف دوربین سلفی دوگانه مدل اولترا، در این گوشی تنها یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

اکسپریا XA2 پلاس
اکسپریا XA2 پلاس

در زمینه‌ی مشخصات داخلی، این دو گوشی تا حد زیادی مشابه یکدیگر هستند. اکسپریا XA2 پلاس مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۰ است و از ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. مطابق معمول، کاربران از بین مدل مجهز به ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می‌توانند مدل موردنظر خود را انتخاب کنند و البته این حافظه از طریق کارت SD قابل افزایش است. در نهایت باید به بهره‌گیری این گوشی از اندروید ۸.۰ اوریو و باتری ۳۵۸۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم.

سونی هنوز قیمت این گوشی را اعلام نکرده ولی این گجت از ماه آگوست در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و سبز در اروپا عرضه می‌شود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه