مقایسه‌ی گرافیک بازسازی Call of Duty 4 با نسخه‌ی اصلی

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

احتمالا خبر دارید که قرار است در نسخه‌ی ویژه‌ی بازی Call of Duty: Infinite Warfare، بازسازی محبوب‌ترین شماره‌ی این مجموعه قرار داده شود. شرکت بازی‌سازی «اکتویویژن»، ندای وظیفه ۴ یا همان Modern Warfare را برای کنسول‌های جدید بازسازی کرده است. این بازی، ندای وظیفه ۴ را حسابی تغییر داده است؛ البته فقط از نظر گرافیکی.

بازسازی ندای وظیفه ۴ در بسته‌ی ویژه‌ی Infinite Warfare که Legacy Edition نام دارد، جای گرفته است. این نسخه‌ی بازی، ۸۰ دلار قیمت دارد و البته اگر نسخه‌های گران‌تر Infinite Warfare را بخرید، باز هم بازسازی ندای وظیفه ۴ را دریافت خواهید کرد. کاملا واضح است که اکتیویژن می‌خواهد با این کار، بازی‌اش را که کسی تحویل نگرفته، به بازی‌کننده‌ها قالب کند. قضیه آن‌قدر جدی است که اکتیویژن گفته است برای بازی کردن بازسازی ندای وظیفه ۴، باید دیسک Infinite Warfare در دستگاه‌تان باشد؛ یعنی نمی‌توانید برای مثال با دوست‌تان یا کس دیگری هماهنگ کنید که او Infinite Warfare را بردارد و شما کد بازسازی ندای وظیفه ۴ را.

modernwarfare-remastered-1

با این حال، نمی‌توانیم در کیفیت بازسازی ندای وظیفه ۴ به اکتیویژن خرده بگیریم. این شرکت آن‌قدر خوب یکی از بهترین بازی‌های اول‌شخص تاریخ را بازسازی کرده است که دل‌مان نمی‌آید از آن بگذریم.

همانطور که می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید، از بافت‌ها گرفته تا اشیای محیط و نورپردازی تمام و کمال دگرگون شده‌اند؛ طوری که مراحل در عین اینکه ظاهر قدیمی و کلاسیک‌شان را حفظ کرده‌اند، اما کیفیتی بسیار بالا و مدرن دارند.

ویدیوی زیر را بر و بچه‌های وب‌سایت گیم‌اسپات ساخته‌اند. این ویدیو، نسخه‌ی کامپیوتر Modern Warfare را که در بالاترین درجه‌ی گرافیکی تنظیم شده، نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ این بازی که همان بازسازی‌اش است مقایسه می‌کند.

بازسازی Call of Duty: Modern Warfare همزمان با Infinite Warfare و در روز چهارم نوامبر عرضه می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar amir

    سلام به همه.دوستان عزیز من یه راهنمایی میخواستم ازتون اگه اکانش باشه لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
    دوستان من چطور modern هم نصب و بازی کنم؟اینفینیتی رو نصب کردم.بازی هم کردم ولی مدرن رو نمیدونم چطوری نصب و بازی کنم.ممنون میشم کمکم کنین
    با تشکر از همه دوستان و سایت عالی دیجی کالا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه