مقایسه مشخصات فنی پیکسل XL با نوت ۷ و ال‌جی V20

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱، ۴ گیگابایت رم و دو گزینه‌ی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی برای حافظه‌داخلی و بالاخره دوربینی که در فهرست بهترین‌های رده‌ی خود قرار می‌گیرد. این‌ها مشخصات گوشی‌های جدید گوگل یعنی Pixel و Pixel XL هستند. در این مطلب می‌خواهیم این گوشی‌های قدرتمند را با دو تا از بهترین دستگاه‌های اندرویدی مقایسه کنیم.

در جدول زیر مشخصات گلکسی نوت ۷ و ال‌جی V20 را با پیکسل XL مقایسه کرده‌ایم.

می‌خواهیم بررسی کنیم آیا مشخصات گوشی‌های گوگل آن‌قدر قابل‌توجه هستند که در بازار، پتانسیل رقابت بسیار نزدیک با برندهایی را داشته باشند که جایشان را حسابی در بازار محکم کرده‌اند؛ برندهایی مثل سامسونگ و ا‌‌ل‌جی‌ که امسال با گوشی‌های جدیدشان کلی سروصدا در رسانه‌ها به پا کردند: گلکسی نوت ۷ و ال‌جی V20.

گلکسی نوت ۷ را سامسونگ به‌عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ خود معرفی کرد و بعد از رونمایی، تقریبا می‌شود گفت (حتی اگر ماجرای آتش گرفتن باتری را نادیده بگیریم) رسانه‌ها را با اخبار نقد و بررسی‌اش اشغال کرد! ال‌جی V20 هم که به‌عنوان نسل بعدی گوشی محبوب V10 آمده، آزمابیشهای زیادی را برای اثبات قابلیت‌ها و به‌ویژه مقاومتش پس داده است.

در جدول زیر مشخصات این دو گوشی را با پیکسل XL مقایسه کرده‌ایم. البته همان‌طور که می‌دانید همه‌چیز را باید بعدا در بازار و بهتر است بگوییم بعد از در دست گرفتن گوشی مشاهده کنیم و نتیجه معطوف به شرایط است. اما فعلا می‌توانیم با این مقایسه‌ها حدس و گمان‌هایی درباره‌ی گوشی‌های جدید داشته باشیم.

Table_Mobile_Note7

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. علیمردانی

    آیا این گوشی ساخت خود گوگل هست؟
    یا مثل گذشته با کمک شرکت های دیگری ساخته میشه؟

  2. حسین

    دوربین جلوش پیکسلش زیاد اما باید عکسش را بینیم تا بشد نظر داد. اما عقبش به نظر میاد لنز خیلی کوچیک ، فکر نمی کنم به خوبی ۷ پلاس اپل باشد . اما اندازه اش مثل نوت ۷ و وزنش کمتر که این ها به نظر می یاند خوبه . اما دورنگ بودن پشتش اصلا خوب نیست . تازه اگر کمی لنز گوشی برجسته بود ، موقع عکس گرفتن دست کمتر روبه روی لنز می رفت ، اما خوب به جاش روی میز ثابت می شد گذاشت.
    نه می شود گفت گوگل گند زده و نه بگیم شاهکار جدیدی خلق نکرده . با توجه به اینکه نوت ۷ سابقه‌ی انفجار دارد و v20 اصلا قیافه‌ی جالبی ندارد و واقعا افتضاح . سونی همین با اصلا دیگه هیچی ، حرف نزنم سنگین تر- اگر با توجه به مقاوم در برابر اب نبودنش تست خوبی بده . مقاومت صفحه نمایش و .. خوب باشد . مطمئنن بهترین گزینه برای علاقمندان گوشی های اندرویدی است.
    دوستان کسانی که واقعیت مجازی را تست کردن لطفا جواب بدند . ایا تا حالا شد یک فیلم یا سریال کامل باهاش مشاهده کنید . شد باهاش یک بازی انجام بدید مدت طولانی و واقعا لذت بیشتر داشته باشد از حالت hd یا full hd یا ۴k ؟؟؟؟؟یعنی می خوام ببینم واقعیت مجازی مثل تلویزیومن۳ بعدی که زیادم حال نمی دهد و ادم مدت طولانی استفاده کند سر درد می گیرد هست یا نه؟؟؟؟

  3. سامان

    خیلى عجیبه قیمت گذارى گوگل
    قیمت مدل XL که هم تراز پرچمداراى دیگست.ضمن اینکه با این مشخصات من ترجیح میدم One Plus 3 رو با ۶ گیگ رم و صفحه فول اچ دى تهیه کنم.گوگل هم الان دوساله دارى اداى اپل و سامسونگو درمیاره.حجم نامحدود فضاى ابرى هم که واسه ما کاربردى نداره متاسفانه.راستش طراحیش هم از نظر من چنگی به دل نمیزنه.همه گوشیها نمیدونم چرا دارن شبیه هم میشن؟!

    1. سامان

      البته من هنوز نمیدونم اصرار شرکتها براى تعبیه ى سنسور اثر انگشت پشت گوشی به چه علت هست واقعاً مسخرست وقتی میخوای گوشیت رو باز کنی حتماً از روى میز مجبور بشی برداریش:/

  4. amin hamidi

    سلام . اندازه ی پیکسل رو ب نوت ۷ دیدم … دقیقاً هم اندازه و هم ورزن هم هستن . نوت ۷ با /۰.۲ بزرگی صفحه نمایش طراحی خودش رو به رخ کشیده . و منا! با صفحه نمایش برابر با وی ۲۰ ال جی ، هم سبک تر و هم کوچکتر از اونه ، که در فبلت ها همین میلیمترها هم خیلی به خوش دست بودنشون کمک میکنه . البته با توجه به رابط کاربری آندروید خام پیکسل ، انتظار روانی بیشتری به نسبت نوت ۷ و وی ۲۰ ازش میره ، چون پردازنده ۸۲۱ اسنپدراگون هم به این مهم یشتر کمک خواهد کرد . اما باز هم به عمل کار برآید . تا آینده نزدیک که شاهد اخبار بیشتری رو از دی جی مگ عزیز داریم .
    پیروز باشید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه