ممکن است آیفون ۷ از قلم اپل هم پشتیبانی کند

۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۳ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا شایعات بسیاری درباره سخت‌افزار آیفون جدید شنیده‌ایم.  برای مثال در یکی از آخرین شایعات گفته شده بود که آیفون ۷ قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دارد. در عین حال شایع شده این گوشی احتمالا ضد آب خواهد بود و از دوربین دوتایی پشتیبانی خواهد کرد.

با این حال یکی از قابلیت‌های احتمالی این گوشی که اخیرا و در قالب آخرین شایعات مطرح شده امکان دارد آیفون ۷ از قلم اپل هم پشتیبانی کند.

بعضی از کارشناسان که این احتمال را مطرح کرده‌اند به یکی از مصاحبه‌های قدیمی تیم کوک اشاره دارند که در آن گفته بود «تا به حال ندیده‌اید که یک قلم می‌تواند چه چیزهایی را روی آیپد یا آیفون بیافریند. واقعا باورنکردنی است».

حال مشخص نیست که آیا واقعا این فرضیه به حقیقت می‌پیوندد یا نه. این موضوع هم مشخص نیست که مصاحبه تیم کوک دقیقا مربوط به تحولی است که در آیفون امسال اپل رخ می‌دهد یا ممکن است به آیفون‌هایی مربوط باشد که این شرکت در سال‌های آینده تولید خواهد کرد.

به هر حال جزییات بیشتر امشب مشخص می‌شوند و بلاخره با رونمایی آیفون ۷ ماه‌ها حرف و حدیث درباره این گوشی به پایان می‌رسد.

منبع: Ubergizmo


Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. A

    اقایان
    جناب اقای جابز بزرگ خودش با قلم مخالف بود
    توی اولین کنفرانش هم مسخره میکنه
    شما دنبال جواب دادن هستید نه حقیقت

  2. alex

    یعنی چی ؟ مگه قلم یه چیز انحصاریه که یه شرکت بزاره دیگه هیچ شرکتی نباید رو گوشی خودش بزاره ؟ فقط تو طراحی ظاهری و خصوصیات انحصاری گوشی هاست که کپی کردنش ارزش کار اون شرکت رو پایین میاره نه تو بقیه موارد مثل این میمونه که بگیم یه تیمی ۴-۴-۲ بازی کرده دیگه هیچ تیم دیگه ای حق نداره ۴-۴-۲ بازی کنه چون اول اون تیم ابداعش کرده و به انحصار خودش درآورده

  3. A

    اگر قلم بذارن
    واقعا جای خجالت داره
    کپی از سامسونگ
    از اون بدتر توهین به استیو جابز!!!

    1. محمد امین

      مثل این میمونه که بگی ایفون لمسی هست، پس از سامسونگ -که لمسی هست- کپی کرده … انحصاری که نیست قلم
      بعضی دوستان فقط میخوان یه حرفی زده باشن و خودشون رو منتقد بدونن …
      استیو جابز بزرگ هم فقط یه شعار داشت، پیشرفت تکنولوژی و نواوری … که تو ایفون به وفور دیده میشه …و تا الان هم که اپل داره با همه شرکت ها رقابت میکنه بخاطر این هست که تیم کوک به خوبی دارن با این شعار پیش میرن…

    2. omidx

      سالها قبل از سامسونگ Pocket PC های i-mate و… دارای قلم بودن …

      کمی اطلاعات خودتون رو قبل از نظر دهی بیشتر کنید.

      1. علی

        منظور ایشون استفاده از قلم در دستگاهیه کا از تاچ خازنی پشتیبانی میکنه چون این مدل ها اکثرا تاچ مقاومتی داشتن و به دلیل ساختارشون به طور طبیعی از هر فشاری از جمله قلم پشتیبانی میکردن و به دلیل دقت پایین ترشون گاهی کاربر واقعا نیاز به قلم رو حتی در کارکرد های ساده حس میکرد. اما یکی از شعار های استیو جابز عدم نیاز به استفاده از قلم در ایفون هاش بود. و اگه شما اطلاعات کامل داشته باشید میدونید که اساس کار قلم در نوت متکی بر یه جور سخت افزار اضافه هست و در گوشی های با صفحه نمایش خازنی اولین بوده. وحالا اپل داره همین کارو میکنه. پس میتونه کپی باشه. هرچند بهش حق میدم واقعا وجودش بهتره.

      2. علی جوادی

        قلم سامسونگ با تمام محصولات بازار فرق داره…امکانات قلم استثنایی نوت رو با هیچ چیز دیگه ای مقایسه نکن دوست من
        قلمی که احتیاج به شارژ نداره;اپل معنای قلم رو به افتضاح کشید…قلمی که باید شارژ باشه و هر دقیقه یک گوشه ای میفته…قلمی خوبه که همراه همیشگی گوشی باشه و حتی زیر آب اونو تنها نذاره
        با تشکر از استاد دلخموش عزیز

  4. samad

    آیفون هم محکوم به شکست خواهد بود .

    1. کسری

      حالا بماند که من خودم سامسونگ دارم و خیلی راضیم! اما این جمله های بی معنی واقعا رو اعصابن! محکوم به شکست دیگه چه صیغه ایه میگید؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه