ممکن است اپل سه مدل آیفون ۸ معرفی کند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موسسه Nikkei Asian Review گزارش کرده که اپل در حال آماده‌سازی سه آیفون جدید است که در سال آینده از آن‌ها رونمایی کند. این آیفون‌ها در سه اندازه ۴.۷، ۵ و ۵.۵ اینچی تولید می‌شوند و قرار است بخش پشتی همه این گوشی‌ها شیشه‌ای باشد. گفته می‌شود این بدنه هم توسط شرکت‌های چینی Biel Crystal Manufactory و Lens Technology تولید می‌شود.

بخش پشتی و جلویی گوشی با یک فریم فلزی به هم متصل شده‌اند که آن را هم شرکت‌های Foxconn، Catcher Technology و Jabil می‌سازند.

البته شرکت Foxconn قادر به ساخت بدنه‌ پشتی گوشی‌ها هم هست اما در این زمینه نمی‌تواند تنها تامین‌کننده باشد چون همانطور که پیشتر گفته شد تامین‌کننده‌های قدرتمند چینی دیگری در این زمینه حضور دارند و فرضیاتی می‌گویند که اپل با آن‌ها کار خواهد کرد.

آیفون ۸ پلاس با اندازه ۵.۵ اینچ احتمالا دارای نمایشگر OLED است، نمایشگری که آن را شرکت‌هایی مثل سامسونگ، شارپ و ال‌جی تولید خواهند کرد. البته مدل‌های کوچکتر ممکن است از همان تکنولوژی  پلی‌سیلیکون که در پنل‌های آیفون ۷ به کار رفته استفاده کنند، با این حال این موضوع به این معنا نیست که ظاهر گوشی دقیقا شبیه به آیفون ۷ خواهد بود. این تفاوت احتمالی بین مدل پلاس و مدل‌های کوچکتر ابدا هم عجیب نیست همانطور که در آیفون پلاس امسال دوربین دوتایی می‌بینیم و در آیفون عادی فقط یک دوربین.

به هر حال برخی از تحلیل‌گران می‌گویند احتمال معرفی یک آیفون ۵ اینچی خیلی کم است چون نه چندان از مدل ۴.۷ اینچی بزرگتر است و نه می‌تواند جایگزین مدل ۵.۵ اینچی شود بنابراین در مجموع از نظر اندازه یک آیفون ۵ اینچی تا حدی بی‌خاصیت به نظر می‌رسد و احتمال معرفی آن کم است.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Next is Now

    صفحه نمایش اولد ، بدنه ی شیشه ای و … آخرین تقلیدات اپل از سامسونگ

    1. اشکان

      دوست عزیز من تعصب الکی رو هیچ برندی ندارم اما دیگه این حرفتون هم بی انصافیه. اون موقع که اپل تو آیفون ۴ و ۴اس بدنه شیشه ای استفاده میکرد سامسونگ داشت اسباب بازی پلاستیکی بنام اس ۳ و اس۴ میساخت و نبوغ طراحی با پلاستیک رو تو چسب زخمی بنام اس۵ به نمایش میگذاشت. منکر طراحی های زیبای سامسونگ از اس ۶ به بعد نیستم اما تو استفاده از بدنه شیشه ای اپل از سامسونگ تقلید نکرده!

    2. امير رضا

      طرح امروز گوشی های سامسونگ یه کپی ترکیبی از سونی و اپل هست حالا شما خود اپل رو محکوم به کپی برداری می کنید ????????????

    3. رضا

      بدنه شیشه ای یکی از تقلب های سامی از ۴ و ۴ اس اپل بوده یکم تحقیق کن ببین بدنه شیشه ای اول کی ساخته حدودا ۵ سال قبل اس ۶ اپل داشت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه