ممکن است فقط یک مدل خاص از آیفون ۸ پنل OLED داشته باشد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کنار گذاشتن پنل‌های LCD که همین حالا هم در حال انقراض هستند کاری است که اپل باید مدت‌ها پیش انجام می‌داد. خیلی از هواداران گوشی‌های این شرکت با شنیدن خبر کنار گذاشتن این پنل‌ها و استفاده از پنل اولد در آیفون ۸ خوشحال شدند. گرچه برخی منابع نزدیک به اپل اشاره کرده‌اند که صرفا یک مدل بخصوص از این آیفون‌های جدید پنل اولد خواهند داشت.

ظاهرا سال ۲۰۱۷ سالی است که در آن اغلب شرکت‌های تکنولوژیک به پنل‌های اولد رو می‌آورند. گفته می‌شود که اپل هم قرار است در ساخت آیفون ۸ از یک صفحه‌نمایش بزرگ ۵.۸ اینچی استفاده کند. اپل با ساخت آیفون‌های ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی در گذشته در راه بزرگ کردن صفحه‌نمایش‌هایش کوشید. بنابراین بعید نیست که در ساخت آیفون ۸ این روند را ادامه دهد.

عمر باتری آیفون ۸ هم به لطف تراشه A11 که قرار است در آن به کار برود نسبت به مدل‌های قبلی افزایش خواهد یافت. گفته می‌شود که این آیفون جدید با قابلیت شارژ بی‌سیم و حسگر عنبیه به بازار خواهد آمد. احتمال دارد که اپل سرویس Apple Pay را هم با سایر قابلیت‌های امنیتی این گوشی یکپارچه کند. گرچه مجموعه آنچه گفته شد را باید با چاشنی شک و تردید در نظر گرفت اما به‌کار رفتن پنل اولد دست کم در برخی از مدل‌های این گوشی‌ها تقریبا تایید شده‌ است.

منبع: Wccftech


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه