منتظر سه آیپد جدید شرکت اپل باشید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس تحلیل کارشناسان شرکت Barclays (یک شرکت بریتانیایی فعال در حوزه خدمات مالی و بانکداری) سری‌های مختلف آیپدهای شرکت اپل سال آینده تغییرات قابل توجهی را تجربه می‌کنند. ظاهرا در ماه مارس سال آینده در یک رویداد سه مدل جدید آیپد به بازار می‌آیند.

گفته شده که احتمالا در این میان شاهد معرفی یک آیپد ۱۰.۹ اینچی بدون حاشیه و لبه باشیم. منابع خبری اشاره کرده‌اند که آیپد پروهای ۹.۷ و ۱۲.۹ اینچی هم بروزرسانی خواهند شد. با وجود پسوند «پرو» اما احتمالا آیپد پروی ۹.۷ اینچی آیپد چندان پیشرفته و رده‌بالایی نباشد و از نظر مشخصات ویژگی‌های ابتدایی‌ای داشته باشد تا قیمت آن به صرفه‌تر شود و بخش خاصی از بازار را هدف قرار دهد. آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی بروزرسانی می‌شود و نمایشگر True Tone خواهد داشت.

اما اگر دوباره سراغ آیپد پروی ۱۰.۹ اینچی برویم باید گفت که این مدل بدون لبه و احتمال معرفی آیفون ۸ بدون لبه نشان می‌دهد اپل در سال آینده قصد دارد به شکل کلی به سمت تولید نمایشگرهای بدون لبه حرکت کند.

این را هم اضافه کنیم که براساس آخرین فرضیات و حدسیات منتشر شده پیرامون آیپدهای اپل، احتمالا سری‌های آیپد مینی به روزرسانی نخواهند شد گرچه پیشتر شایعاتی درباره بروزرسانی این سری به گوش‌مان رسیده بودند.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه